Hotel HP Park

ul. Warszawska 119, 10-701 Olsztyn(warmińsko-mazurskie)

tel.(89) 524 06 04

hpolsztyn@hotelepark.pl

Miejsca noclegowe 99 miejsc noclegowych
parking strzeżonyparking strzeżony
zaplecze gastronomicznezaplecze gastronomiczne
organizacja piknikóworganizacja pikników
drink bardrink bar
udogodnienia dla niepełnosprawnychudogodnienia dla niepełnosprawnych
sejfsejf
bilardbilard
kantorkantor
parkingparking
rzutnik pismarzutnik pisma
rzutnik slajdówrzutnik slajdów
projektorprojektor
ekranekran
flipchartflipchart
nagłośnienienagłośnienie
sprzęt wideokonferencyjnysprzęt wideokonferencyjny
faxfax
dostęp do internetudostęp do internetu

Pokaż więcej

Rezerwacja sali konferencyjnej:

hpolsztyn@hotelepark.pl, (89) 524 06 04
Nazwa sali Powierzchnia Wysokość Możliwość ustawienia stolow
Sala ABCD Sala ABCD (Pokaż) 400m2 3.2m
350
250
200
Sala AB lub CD Sala AB lub CD (Pokaż) 160m2 3.2m
200
100
70
Sala B lub C Sala B lub C (Pokaż) 400m2 3.2m
80
45
35
Sala A lub D Sala A lub D (Pokaż) 70m2 3.2m
50
30
25
Business Center Business Center (Pokaż) 26m2 3.2m
20
15
15

Sale szkoleniowe / zaplecze konferencyjne

 

Firmy, z którymi współpracujemy od lat doceniają nasz profesjonalizm w organizacji spotkań biznesowych, zapraszamy do współpracy także Państwa. Nowa powierzchnia - 400mkw. umożliwia organizację targów, konferencji i szkoleń nawet do 300 osób. 
Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby każde szkolenie odbyło się w poczuciu komfortu organizatora.
Zapewniamy stały dostęp do Internetu oraz duży bezpłatny parking dla uczestników konferencji.
Ofertę restauracji dostosowaliśmy także do potrzeb biznesu – od wczesnych śniadań, przez szybkie lunche i przerwy kawowe w ogrodzie, aż do późnych kolacji biznesowych.
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne

Opinie gości konferencyjnych

Zespół z Mazur
Wybór na Hotel HP Park był oczywisty. Konferencje naszej firmy organizujemy tu sukcesywnie od półtora roku i za każdym razem spełnia on nasze oczekiwania. Dużym atutem jest zaplecze noclegowe – część naszych pracowników pracuje zdalnie w całej Polsce i na czas konferencji muszą przenocować w Olsztynie.

Poza tym baza konferencyjno-szkoleniowa również zasługuje na pochwałę – sprzęt multimedialny odpowiada najnowszym standardom technologicznym. Serdecznie polecamy to miejsce na każde firmowe wydarzenie!

Pola
Do Hotelu HP Parku trafiłam przypadkiem, po tym jak z dnia na dzień musiałam znaleźć nowe miejsce na kameralne szkolenie dla kilku moich klientów. HP Park sprawdził się doskonale pod każdym względem. Jest on zaopatrzony w sprawne, działające bez zarzutu łącze internetowe, a do tego pełne wyposażenie techniczne.

Szkolenie miałam przyjemność prowadzić w kameralnej sali Business Center, która doskonale nadaje się na mniejsze wydarzenia. Co więcej – bardzo ciekawym urozmaiceniem była przerwa na kawę w pięknym ogrodzie. Na pewno będę tutaj wracać ze swoimi klientami!

BartoszJ.
Hotel HP Park to idealne miejsce, na kameralne spotkanie biznesowe. Niewielka sala szkoleniowa Business Center jest ładnie urządzona, przestronna. W pomieszczeniu potrzebny sprzęt do przeprowadzenia konferencji. Stoliki ustawione w podkowę, dzięki czemu uczestnicy szkolenia mogli nawiązać kontakt z innymi członkami. Polecam

Kaja B.
Od dawna szef próbował mnie wysłać na szkolenie, lecz w wielu miejscach obiekty hotelowe nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomimo poruszania się przy pomocy wózka inwalidzkiego pracuję jako księgowa. Tutaj w Hotelu HP Park spotkałam się z miłym zaskoczeniem. Obsługa bardzo miła i sympatyczna, przestrzeń, w której bez problemu mogłam się poruszać. Sala konferencyjna duża i przestronna, w ustawieniu w podkowę. Wszystko dobrze widoczne. Na stanie dobrej jakości sprzęt audiowizualny, który pomógł przeprowadzić prowadzącemu świetną konferencję. W sali szkoleniowej rzutnik, ekran, dostęp do Internetu. Pokoje dla gości bardzo ładne, w nich również miejsce do swobodnego przemieszczania się. Polecam hotel i słoneczny Olsztyn.

Dodaj opinię

Nasi partnerzy

PFR Logo