img

Sale konferencyjne na ponad 500 osób w Centrum Warszawy

Aby zobaczyć inne obiekty konferencyjne w centrum Warszawy, spełniające te kryteria, zobacz - sale konferencyjne w centrum Warszawy - ponad 120 obiektów konferencyjnych w centrum Warszawy. Jeśli jednak wolisz, żeby Twoja konferencyjna odbyła z dala od centrum stolicy zachęcamy do sprawdzenia - Sale konferencyjne w województwie mazowieckim - ponad 600 obiektów konferencyjnych w województwie mazowieckim.

Poniżej przedstawiamy listę najciekawszych sal konferencyjnych na ponad 500 osób w Centrum Warszawy:

 

Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre

Dane teleadresowe:
ul. Grzybowska 63, 00-844 Warszawa
tel. 22 356 55 55
Największa sala konferencyjna: 1600 osób
Liczba miejsc noclegowych: 528

Hotel Hilton Warsaw to komfortowo urządzone pokoje oferujące 528 miejsc noclegowych. Wszystkie z dostępnych Pokoi Gościnnych, Suite i Apartamentów, zostały stylowo urządzone i wyposażone w wiele udogodnień uprzyjemniających pobyt. Hotel nasz jest jednocześnie jednym z największych ośrodków konferencyjnych w centrum stolicy.

Kilkanaście kompleksowo wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt sal oraz wiele możliwości aranżacyjnych, również z łączeniem i dzieleniem dostępnych powierzchni – daje 3000m2 i możliwość organizacji zarówno spotkań nawet dla 1600 osób, jak i mniejszych kameralnych spotkań dla 16 Gości. Hotelowa restauracja Meza, Piaza Lounge & Grill oraz Pistaccio Lobby Bar – to miejsca znane nie tylko Gościom hotelowym, ale również mieszkańcom miasta i amatorom kulinarnych popisów.

Na terenie obiektu znajdą Państwo wiele udogodnień takich jak salon piękności, gabinet fryzjerski, Biuro Aktywności i Rekreacji, kantor wymiany walut czy bankomat. Usługi hotelowej recepcji i naszego Concierge, dostępne są przez całą dobę.

Zobacz więcej: Prezentacja Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre na salekonferencyjne.pl / Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre - strona firmowa

 

Hotel Marriott

Dane teleadresowe:
al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
tel. +48-22-630-63-06
Największa sala konferencyjna: 700 osób
Liczba miejsc noclegowych: 1036 osób

 Hotel Chopin
sale

Hotel Marriott to gwarancja usług na najwyższym poziomie, oferujemy Państwu 518 luksusowo wyposażonych pokoi w tym Apartamenty i 2 piętra Executive, zapewniające wypoczynek w komfortowych warunkach dla 1036 Gości.

Hotel dysponuje również rozbudowanym Centrum Konferencyjnym, liczącym 20 profesjonalnie wyposażonych sal o różnej powierzchni, w których można przeprowadzić każde wydarzenie firmowe, kongres, sympozjum czy szkolenie nawet dla 700 osób. Goście biznesowi mają dostęp do najwyższej jakości sprzętu i urządzeń konferencyjnych oraz dedykowanego opiekuna dbającego o cały przebieg wydarzenia. Zapraszamy do naszych restauracji i barów, które również mogą być miejscami spotkań nawet dla 220 osób. Na terenie obiektu dostępne są sauny, jacuzzi, basen, gabinety masażu, sala fitness i siłownia.

Z usług hotelowego Room Service można korzystać całodobowo, dostępne są również między innymi usługi wynajmu samochodów, kasy biletowe lotów, Holmes Place Premium Club, kantor wymiany walut oraz sklepy z upominkami.

Zobacz stronę firmową: Hotel Marriott - Konferencje

 

Hotel Westin

Dane teleadresowe:
ul. Jana Pawła II 21, 00-854 Warszawa
tel. 22 450 80 00
Największa sala konferencyjna: 500 osób
Liczba miejsc noclegowych: 572 osoby

 Hotel Chopin
sale

Usytuowany w centrum biznesowym i kulturalnym Warszawy – Hotel Westin oferuje doskonałe miejsce wypoczynku i spotkań biznesowych. Dysponujemy bazą noclegowa dla 572 osób, w wygodnych pokojach i 16 Apartamentach, a dla najbardziej wymagających Gości przygotowaliśmy największy powierzchniowo Apartament Prezydencki.

Dla Gości biznesowych dostępnych jest 12 sal konferencyjnych, w których można zorganizować duże sympozja i kongresy przeznaczone dla 500 słuchaczy, lub mniejsze spotkania biznesowe dla kilkunastu zaproszonych Gości. Duże możliwości ustawień i elastyczna oferta daje możliwość organizacji niemal każdego spotkania firmowego. Hotelowe Restauracje Fusion i JP"S Cafe & Bar, zachwycą bogactwem smaków azjatyckich i znanych potraw kuchni międzynarodowej, mogą również zająć się obsługa cateringową podczas organizowanych konferencji.

Na strudzonych Gości czekają nasze gabinety masażu, sauna sucha i parowa, hydromasaż, siłownia i sala fitness oraz gabinety odnowy biologicznej, gdzie można wybrać liczne zabiegi również kosmetyczne.

Zobacz stronę firmową: Hotel Westin - Konferencje

 

Sheraton Warsaw Hotel

Dane teleadresowe:
ul. B. Prusa 2, 00-493 Warszawa
tel. 
Największa sala konferencyjna: 520 osób
Liczba miejsc noclegowych: 495 

 Hotel Chopin
sale

Sheraton Warsaw Hotel to najwyższej jakości usługi oferowane naszym Gościom prywatnym i biznesowym. Baza noclegowa zapewnia ekskluzywne miejsca wypoczynku dla 495 osób, pokoje zostały podzielone na różne kategorie, w tym pokoje rodzinne i Apartamenty, a dla poszukujących prestiżowych i wyrafinowanych rozwiązań przygotowaliśmy Apartament Prezydencki o powierzchni 175m2 dedykowaną obsługą Concierge.

la podróżujących służbowo i firm dostępnych jest 11 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 2000 m2. Największa sala może być miejscem spotkań dla 520 osób, dyskretna obsługa i pomoc techniczna pozwali na organizację każdego typu wydarzenia, a dostępny sprzęt i urządzenia konferencyjne zadowolą klientów biznesowych.

Nasze restauracje InAzia, Cucina Mia i Mezzano, zapewnią Państwu wspaniałe doznania kuchni włoskiej, azjatyckiej i międzynarodowej, mogą również być dopełnieniem przerw konferencyjnych lub miejscem spotkań bankietowych. Gościom hotelowym polecamy wizytę w naszym Centrum SPA, Sali fitness i siłowni oraz gabinety masażu.

Zobacz stronę firmową: Sheraton Warsaw Hotel- Konferencje

 

Hotel Boss

Dane teleadresowe:
ul. Żwanowiecka 20, 04-849 Warszawa
tel. 
Największa sala konferencyjna: 550 osób
Liczba miejsc noclegowych: 280

 Hotel Boss
sale Hotel Boss

Jeśli szukają Państwo miejsca wręcz stworzonego do organizacji konferencji, szkoleń i innych wydarzeń biznesowych, warto sprawdzić ofertę warszawskiego Hotelu Boss. To nowoczesny, elegancki obiekt, zlokalizowany w samym sercu Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dogodna lokalizacja łączy w sobie bezproblemowy dojazd z położeniem w otoczeniu zieleni. W ofercie biznesowej hotel posiada 16 nowoczesnych, przestronnych i świetnie wyposażonych sal konferencyjnych.

Dostępne są zarówno niewielkie sale na kameralne spotkania, jak i spore przestrzenie, w których można zorganizować wydarzenie nawet na 550 osób. Centrum konferencyjne wyposażone jest w nowoczesny sprzęt multimedialny, sprawne nagłośnienie oraz oświetlenie, a także szereg udogodnień, które doceniają goście organizowanych w nim wydarzeń.

Uczestnicy konferencji mają możliwość korzystania z doskonałego zaplecza kulinarnego, w skład którego wchodzą trzy restauracje, a w razie potrzeby noclegów – z zakwaterowania w wygodnych i komfortowych apartamentach.

Zobacz więcej: Prezentacja Hotelu Boss salekonferencyjne.pl / Hotel Boss - strona firmowa

 

Hotel MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

Dane teleadresowe:
ul. Poznańska 177 Ożarów Mazowiecki, 05-850 Warszawa
tel.
Największa sala konferencyjna: 900 osób
Liczba miejsc noclegowych: 316

 Hotel MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel
sale Hotel MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel to nowoczesny obiekt zlokalizowany w odległości kilkunastu kilometrów od centrum Warszawy. Położenie hotelu zapewnia wygodny dojazd zarówno dla gości ze stolicy, jak i z różnych regionów Polski i świata. Hotel posiada wyjątkowo rozbudowane zaplecze konferencyjne, w którego skład wchodzi 38 sal o zróżnicowanej powierzchni od 20 do 744 metrów kwadratowych.

Dzięki temu jednocześnie może tu się odbywać kilka, a nawet kilkanaście wydarzeń. Dużym atutem jest przestronny hol i foyer, które również można zagospodarować w czasie wydarzeń branżowych czy wystawienniczych. Centrum konferencyjne jest świetnie zaprojektowane z dbałością o zapewnienie uczestnikom wygody oraz dostępu do zaawansowanego, nowoczesnego sprzętu.

Do dyspozycji uczestników konferencji są urządzenia multimedialne, sprawne nagłośnienie, dobre oświetlenie, klimatyzacja, a także szereg usług dodatkowych. Każde wydarzenie jest organizowane z dbałością o najdrobniejsze detale, zgodnie z wymaganiami klientów. Jeśli szukają Państwo obiektu spełniającego najwyższe standardy, MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel sprawdzi się doskonale.

Zobacz więcej: MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel - strona firmowa

 

Kredytowa9

Dane teleadresowe:
ul. Kredytowa 9, 00-056 Warszawa
tel. 
Największa sala konferencyjna: 800 osób

Sale konferencyjne na ponad 500 osób w Centrum Warszawy
Kredytowa9

Kredytowa9, to nowoczesne centrum kongresowo-konferencyjne w samym sercu stolicy. Na terenie obiektu znajdują się cztery sale konferencyjne, o różnorodnej powierzchni i nieograniczonych możliwościach aranżacyjnych. Przestronne pomieszczenia i gabinety VIP, mogą gościć zarówno biznesmenów podczas dyskretnych negocjacji, duże wystąpienia medialne, pokazy mody, konferencje naukowe dla ponad 800 słuchaczy czy spotkania integracyjne organizowane przez firmy.

Nowoczesny sprzęt i zaawansowane technicznie urządzenie sprostają wymogom każdego organizatora. Dostępne są również przestrzenie wystawiennicze, nieocenione podczas targów i prezentacji. Na terenie obiektu funkcjonuje restauracja – Bistro Bracka, która oprócz przepysznych potraw tradycyjnej polskiej kuchni, specjalizuje się w organizacji imprez rodzinnych, wystawnych bali i imprez integracyjnych do 70 osób.

Centrum zlokalizowane jest w samym sercu Warszawy, w pobliżu najważniejszych atrakcji turystycznych i zabytków, zapewniając wygodny dojazd i bliskość wielu hoteli, dla osób planujących dłuższy pobyt.

Zobacz stronę firmową: Kredytowa9- Konferencje

 

Pałac w Wilanowie

Dane teleadresowe:
ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa
tel. 
Największa sala konferencyjna: 500 osób

Sale konferencyjne na ponad 500 osób w Centrum Warszawy
Pałac w Wilanowie

Jedno z najsłynniejszych miejsc w kraju – Pałac w Wilanowie, nazywany również Pałacem Królewskim – jest doskonałą propozycją dla organizatorów najbardziej prestiżowych spotkań biznesowych, najbardziej ekskluzywnych wydarzeń kulturalno-artystycznych i naukowych. Barokowy, XVII wieczny Pałac w Wilanowie, udostępnia dla najbardziej wymagających organizatorów swoje wnętrza, w których przewidziano 6 sal konferencyjno-szkoleniowych z pełnym zapleczem technicznym, niezbędnych podczas szkoleń, odczytów i prezentacji.

Dostępne są zarówno ekskluzywne gabinety, jak i przestronne sale pałacowe mogące pomieścić nawet 500 uczestników. Organizatorzy wydarzeń firmowych i biznesowych, mają do dyspozycji również przepiękny park przy kompleksie pałacowym z mnóstwem zieleni i malowniczymi stawami, który doskonale sprawdza się podczas imprez plenerowych wysokiej rangi.

Podczas wydarzeń organizowanych w Pałacu w Wilanowie, przewidziane są usługi cateringowe, z drobnym poczęstunkiem, obiadem biznesowym, a nawet wystawnym balem. Położenie Pałacu w Wilanowie pozwala odpocząć od zgiełku miasta.

Zobacz stronę firmową: Pałac w Wilanowie- Konferencje

 

Sangate Hotel Airport 

Dane teleadresowe:
ul. Komitetu Obrony Robotników 32, 02-148 Warszawa
tel.
Największa sala konferencyjna: 220 osób
Liczba miejsc noclegowych: 657 

Sangate Hotel Airport sala
sala konferencyjna lotnisko

Sangate Hotel Airport znajduje się w dogodnej lokalizacji 800 metrów od lotniska Chopina. Jego ogromną zaletą jest to, że dysponuje on aż 657 miejscami noclegowymi w 340 pokojach, przy czym każde lokum jest kompleksowo wyposażone we wszystkie niezbędne udogodnienia, na przykład darmowy bezprzewodowy Internet, woda gazowana/niegazowana, zestaw do parzenia kawy i herbaty, ręczniki. 

Sangate Hotel Airport to także 6000 m² konferencyjnej powierzchni pod jednym dachem. Jest to idealna propozycja dla wszystkich, którzy organizują różnego rodzaju imprezy, zarówno te kameralne, jak i ogromne konferencje czy festiwale. Obiekt może w jednym czasie pomieścić nawet 2500 uczestników. Sangate Hotel Airport dysponuje 15 salami konferencyjnymi i 7 pokojami do mniejszych spotkań.

Sale wyposażone są między innymi w ekran, flipchart, mikrofon bezprzewodowy, Internet, nagłośnienie sufitowe, stoły i krzesła. Warto też jeszcze wspomnieć o Hotelowej Restauracji, która serwuje wyśmienite dania polskiej kuchni.

Zobacz stronę firmową: Sangate Hotel Airport- Konferencje


 

Klub Hybrydy

Dane teleadresowe:
ul. Złota 7/9, 00-019 Warszawa
tel.: 22 822 30 03
Największa sala konferencyjna: 890 osób
Liczba miejsc noclegowych:

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Centrum kulturalno-rozrywkowe stolicy, należący do najstarszych klubów studenckich w kraju, mekka artystów i kultowe miejsce na mapie Warszawy – Klub Hybrydy, to również doskonale przygotowane Centrum Konferencyjne, organizujące wydarzenia firmowe i prestiżowe kongresy w ścisłym centrum miasta.

Klub Hybrydy dysponuje trzema wielofunkcyjnymi, multimedialnymi Salami Konferencyjnymi, z możliwością całkowitego demontażu ściany działowej i w połączeniu z Palladium, stworzenia przestrzeni nawet dla 2000 uczestników. Wieloletnie doświadczenie w organizacji wydarzeń firmowych, wysokiej jakości sprzęt nagłośnieniowy, sceniczny, multimedialny i informatyczny oraz profesjonalna obsługa zawodowych techników, pozwalają przeprowadzić każde, nawet najbardziej wymagające spotkanie firmowe, szkolenie, konferencję czy prezentację.

Zarówno większe spotkania, duże kongresy i konferencje jak i zupełnie kameralne spotkania biznesowe i negocjacje handlowe, mogą być uzupełnione pełną oprawa gastronomiczną z wystawnym balem dla kilkuset biesiadników, obiadem biznesowym czy firmową kolacją. Lokal zlokalizowany w samym sercu Stolicy, kilka kroków od Stacji Metra, zapewnia dogodny dojazd własnym transportem i środkami komunikacji miejskiej.

Więcej informacji: Klub Hybrydy salekonferencyjne.pl / Klub Hybrydy - strona firmowa

 

Airport Hotel Okęcie

Dane teleadresowe:
ul. Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa
tel.: 22 456 80 00
Największa sala konferencyjna: 800 osób
Liczba miejsc noclegowych: 526

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel biznesowo-turystyczny, zlokalizowany przy głównym węźle komunikacyjnym na połączeniu dróg krajowych w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego – warszawskiego Lotniska Chopina, dysponujący jednym z największych Centrum Konferencyjnym w stolicy.

Specjalnie dla Gości biznesowych i organizatorów spotkań firmowych, szkoleń, kongresów i mniej formalnych rozmów wysokiego szczebla, stworzono zaawansowane technologicznie zaplecze konferencyjne, wyposażone w 17 różnorodnych sal szkoleniowo-kongresowych i Gabinetów VIP. Niezależnie od charakteru i rangi wydarzenia, można indywidualnie dostosować pomieszczenie do wymogów organizatora, zapewniając najwyższej jakości sprzęt audiowizualny, kabiny tłumaczeń symultanicznych, cyfrowe projektory i rzutniki oraz zaawansowane urządzenia konferencyjne, zapewniając najlepsze warunki dla spotkań organizowanych zarówno dla kilku jak i 800 zaproszonych Gości.

Sąsiedztwo lotniska i doskonała komunikacja z centrum Warszawy, Centrum SPA & Wellness z saunami, Ścianą Solną, orientalną łaźnią błotną, luksusowe pokoje i Apartamenty o wysokim prestiżu oraz doskonała kuchnia z gotowaniem na żywo i nowoczesnym cukiernictwem, to tylko niektóre z dodatkowych atutów Airport Hotel Okęcie.

Więcej informacji: Airtport Hotel Okęcie salekonferencyjne.pl / Airport Hotel Okęcie - strona firmowa

 

 


Data publikacji: 29.06.2022