img

Gustowny basen w Hotelu Talaria w mazowieckim zapewni dobrą rekreację po konferencji

Strefa Wellness z basenem w Hotelu Talaria

Wellness & mySPA to aż 1000 m2 powierzchni przeznaczonej do niesienia Państwu czystej przyjemności oraz pełni relaksu po trudach dnia codziennego, w tym również po konferencji. Sekcja SPA do dyspozycji Gości oddaje 12 gabinetów, w których wnętrzach można znaleźć ukojenie w postaci serii różnorodnych zabiegów oraz masaży.

Strefa Wellness z basenem w Hotelu Talaria

Z kolei rozbudowana strefa Wellness pozwoli wypocząć w ekskluzywnym jacuzzi bądź odprężyć się w zmysłowych wnętrzach saun. Bardziej aktywni Goście dla których odpoczynek równa się wysiłkowi fizycznemu, obiekt proponuje korzystanie z basenu oraz doskonale zaopatrzonej strefy cardio, gdzie każdy trening zakończy się sukcesem.

Strefa Wellness & SPA nie próżnuje również, gdy mowa o dodatkowych atrakcjach dla swoich Gości. Co miesiąc obiekt organizuje szereg rozmaitych eventów jak np. seria wydarzeń „Wakacje dookoła świata” czy weekendy z jogą i pilatesem. Ponadto istnieje możliwość wykupienia spersonalizowanego pakietu pobytowego o różnym charakterze w przystępnych cenach.

Zobacz więcej na: Talaria Resort - Wellness i SPA

Sale konferencyjne w hotelu Talaria

Do dyspozycji klientów biznesowych oddaje się 3 klimatyzowane oraz gustownie i zarazem komfortowo urządzone sale konferencyjno-szkoleniowe. Umieszczone w historycznych, szlacheckich wnętrzach pomieszczenia zostały wyposażone w niezbędny do pracy sprzęt, m.in. szybki Internet, projektor, rzutnik czy ekran.

Sale konferencyjne w hotelu Talaria

Największa z dostępnych sal, tj. Oranżeria pozwala zorganizować spotkanie nawet dla 350 osób w ustawieniu teatralnym, z kolei najmniejsza zmieści około 25 osób. Istnieje możliwość wynajęcia poszczególnej sali na jeden dzień pracy w przystępnej cenie. 

W trakcie Państwa wydarzenia biznesowego o kompleksowe wyżywienie zadba restauracja hotelowa poprzez zorganizowanie usługi cateringowej. Aromatyczna kawa oraz szeroki wybór pysznych herbat i przekąsek z pewnością umilą każdą przerwę w dyskusjach. Ponadto w czasie dłuższego pobytu biznesowego, hotel oferuje wiele różnorodnych atrakcji, jak np. organizację pikników, grilli, wieczorów tematycznych czy degustacji wykwintnych trunków, pochodzących z całego świata.

Zobacz więcej na: Konferencje w Talaria Resort & SPA

 

Jak zorganizować udany bankiet po konferencji?

Każdy wyjątkowy event musi być uzupełniony równie wyjątkową oprawą. Podobnie rzecz ma się z bankietem, który zwykle stanowi swoiste dopełnienie zakończonej konferencji. Choć pozornie może wydawać się to nie lada wyczynem, to bankiet zaliczy się do udanych, kiedy będziemy trzymać się paru istotnych punktów planu.

Jak zorganizować udany bankiet po konferencji?

Otóż jednym z istotniejszych elementów jest miejsce, a ten z kolei ściśle łączy się z zaplanowanym budżetem. Obecnie najchętniej wybieraną przestrzenią pod bankiety są urokliwe miejsca, z wyjątkowym klimatem i nietuzinkową historią. Ważną kwestią, o ile nie najważniejszą jest jedzenie. Pod definicją tego słowa powinno kryć się oryginalnie skomponowane menu, nieszablonowe podanie dań i fantazyjne połączenia smaków. Dopełnieniem każdego bankietu jest również odpowiednia oprawa muzyczna oraz organizacja drobnych atrakcji, które umilą czas uczestnikom.

Ostatnią rzeczą, która będzie kluczowa w przebiegu udanego bankietu są zaproszenia. Te powinny zachęcać swoją szatą graficzną, a także posiadać najważniejsze informacje czy wskazówki dotyczące eventu. Trzymając się takich wytycznych, bankiet z pewnością zapadnie w pamięć wszystkich Gości. 

Więcej na temat znajdziesz w artykule: Jak zorganizować niezapominany bankiet firmowy?


Data publikacji: 04.10.2022

Najnowsze newsy branżowe - mazowieckie

Nasi partnerzy

Hotel Gołebiewski
Copernicus Toruń
BCC Events Pałac Lubomirskich
ArtHotel Stalowa52
Qubus Hotel Wrocław
img
EB_logo
Everitum_logo
Media_Solutions_Group_logo
Wykładnia.pl logo
Agencja Mpower
Elite Music dostawca usług eventowych
JC tłumaczenia logo
Wykładnia.pl logo
Back to Top