Historia Pałacu Romantycznego w Toruniu
Pałac Romantyczny, zlokalizowany w Turznie nieopodal Torunia, to prestiżowy zespół pałacowo-parkowy, pełniący obecnie funkcję czterogwiazdkowego hotelu i nowoczesne Centrum konferencyjne, przystosowane do aranżacji spotkań biznesowych najwyższego szczebla.

Historia Pałacu jest bardzo silnie związana z historią kraju, zatrzymywały się tu znamienite osobistości, pełnił funkcje enklawy patriotycznej i miejsce spotkań grup narodowo-wyzwoleńczych. Obiekt został wybudowany w XIXw., a za projekt budynku odpowiadał wybitny włoski architekt Henryk Marconi, uznawany za jednego z najlepszych architektów tworzących w tym okresie na terenie Polski. Wśród słynnych osób odwiedzających Pałac, znalazł się sam Fryderyk Chopin, który gościł dwukrotnie w tym wyjątkowym miejscu, w latach 1825 i 1827. W pałacowych murach swój testament spisywał po powrocie z emigracji, działacz niepodległościowy i uczestnik Powstania Listopadowego Artur Zawisza Czarny, który ostatnią wolę przelał na papier w 1833r. W okresie II wojny światowej, niemieccy okupanci stworzyli w Pałacu szpital rehabilitacyjny dla żołnierzy Wermachtu. W okresie powojennym, aż do 2006 r., pałac pełnił funkcję szkoły.
Obecną formę i całkowitą renowację zawdzięcza obecnym właścicielom, którzy stworzyli tu klimatyczny hotel, a tuż po otwarciu Pałacu Romantycznego, honorowym Gościem obiektu był Prezydent RP Andrzej Duda.
Więcej informacji: Historia Pałacu Romantycznego.
Sale konferencyjne w Pałacu Romantycznym
Położony 15 km od centrum Torunia i blisko zjazdu z Autostrady A1 – Pałac Romantyczny, to okazja do przeprowadzenia konferencji i prestiżowego spotkania biznesowego w pałacowym luksusie z dala od miejskiego gwaru.

Centrum Konferencyjne w Turznie to 6 Sal Szkoleniowych, przygotowanych w luksusowych wnętrzach Pałacu Romantycznego, 16ha parku – gdzie realizowane są spotkania eventowe i wystawiennicze, prywatny parking na 150 aut, wyjątkowo komfortowe – czterogwiazdkowe pokoje noclegowe i Centrum SPA. Największa sala konferencyjna przygotowana jest do organizacji kongresów zaplanowanych dla 200 uczestników, dostępne są też pomieszczenia konferencyjne dla 100 i więcej Gości, sale szkoleniowo-seminaryjne dla kilkudziesięciu słuchaczy i Gabinety VIP – dla kameralnych spotkań i negocjacji. Nowoczesne wyposażenie, profesjonalne urządzenia multimedialne, cyfrowy sprzęt konferencyjny i zaplecze informatyczne pozwalają zorganizować każde wydarzenie, prezentację czy szkolenie firmowe.
Lokalizacja Pałacu Romantycznego, luksusowe wnętrza, oferta SPA & Wellness, zewnętrzny basen z podgrzewaną wodą, wspaniała gastronomia i wyjątkowy klimat Pałacu i Parku, to dodatkowe atuty zapewniające idealny przebieg wydarzeń korporacyjnych i konferencji.
Więcej informacji: Konferencje w Pałacu Romantycznym.
O jakich upominkach warto pomyśleć organizując konferencje?
W ostatnim okresie, bardzo popularne stało się obdarowywanie drobnymi upominkami uczestników konferencji i wydarzeń firmowych. Organizator wręczając skromny prezent, może mieć pewność, że takie spotkanie firmowe na długo pozostanie w pamięci uczestników.

Miłym akcentem na zakończenie wyczerpujących konferencji czy kursów pracowniczych jest podarowanie drobnego upominku. Najczęściej są to „gadżety” związane z działalnością organizatora, kubek z logo firmy, koszulka korporacyjna czy smycz do kluczy z nazwą przedsiębiorstwa. Warto jednak pamiętać, aby takie drobne upominki mogły też przypominać o wydarzeniu, wystarczy nanieść na nie datę wydarzenia, tytuł konferencji czy upamiętnić lokalizację gdzie się odbywała. Oprócz typowo firmowych drobnostek, mogą to być pamiątki związane z lokalizacją spotkania. Organizując event w górach, mogą to być oscypki lub góralska pamiątka, konferencję nad morzem przypominać będą atrakcyjnie zapakowane muszelki, na Mazurach można obdarować Gości regionalną konfiturą z zabawną etykietą, a uczestnicy szkoleń i kongresów organizowanych w okolicach Torunia, mogą wrócić do domu z torbą „Toruńskich Pierników”.
Skromny upominek, śmieszny gadżet firmowy, regionalna przekąska czy nawet widokówka upamiętniająca lokalizację firmową, to miły akcent organizatora zapewniający pozytywny odbiór szkolenia, kursu czy kongresu, a same podarki nie muszą mieć dużego znaczenia materialnego.
Więcej informacji znajdziesz na: Upominki na targi i konferencje.