img

Sale konferencyjne na ponad 100 osób w Warszawie

Jeśli chcesz obejrzeć sale konferencyjne w Warszawie spełniające te kryteria zobacz ponad 350 obiektów konferencyjnych w Warszawie. Jeśli chcesz obejrzeć inne mazowieckie hotele spełniające te kryteria zobacz pełną bazę obiektów konferencyjnych w województwie mazowieckim - ponad 600 obiektów konferencyjnych na Mazowszu.

Poniżej przedstawiamy sale konferencyjne na ponad 100 osób w Warszawie:

 

1. Centrum konferencyjne PIAP

Dane teleadresowe:
ul. Aleje Jerozolimskie 202  02-486 Warszawa
tel. 22 874 01 64
Największa sala konferencyjna: 140 osób
Liczba miejsc noclegowych: -
Zobacz więcej na: Konferencje w PIAP.

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Centrum Konferencyjne PIAP to doskonała lokalizacja oraz miejsce do organizacji spotkań biznesowych, konferencji oraz szkoleń. Do dyspozycji gości obiekt oddaje przestronną, komfortową przestrzeń biurowo-konferencyjną składającą się z trzech sal oraz foyer.

Największa sala mieści 140 osób. Wszystkie posiadają nowoczesne wyposażenie, nagłośnienie oraz szybki Internet. Sale można ze sobą łączyć zyskując tym samym jeszcze większą przestrzeń na udane wydarzenia.

Dodatkowym atutem sal jest dostęp światła dziennego oraz możliwość zaciemnienia na prelekcje czy pokazy, a także klimatyzacja idealna na upalne dni. Dzięki rozbudowanej gastronomii, goście mogą skorzystać z możliwości przerw kawowych, lunchu oraz posiłków bufetowych. Dodatkowo znajduje się tu parking strzeżony oraz szatnia.

 

2. Bella Vista

Dane teleadresowe:
Trakt Brzeski 99 05-077 Warszawa
tel. 22 773 21 61
Największa sala konferencyjna: 150 osób
Liczba miejsc noclegowych: 198
Zobacz więcej na: Konferencje w Bella Vista.

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Hotel Bella Vista w Warszawie posiada szeroką ofertę dla gości biznesowych. Można tu zorganizować różnego rodzaju spotkania biznesowe, mniejsze i większe konferencje oraz szkolenia.

Przestrzeń konferencyjna tworzą trzy sale konferencyjno-szkoleniowe. Najmniejsza z nich mieści 20 osób, idealnie nadaje się na kameralne spotkania czy rozmowy kwalifikacyjne. Największa natomiast mieści 150 uczestników.  Pomieszczenia posiadają profesjonalne wyposażenie: nagłośnienie, projektor, ekran, komputer, telewizor oraz dostęp do Internetu.

Goście mogą również skorzystać z dodatkowego sprzętu w zależności od potrzeb. Hotel oferuje także ofertę cateringu lub skorzystanie z hotelowej restauracji podczas wydarzeń. Wszystko odbywa się w najwyższym standardzie usług. Jest to doskonałe miejsce dla gości biznesowych i indywidualnych.

 

3. Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat"

Dane teleadresowe:
ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
tel. (22) 661 72 73
Największa sala konferencyjna: 130 osób
Liczba miejsc noclegowych: 0
Zobacz więcej na: Konferencje w CBF Nowy Świat.

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Jeden z najlepiej rozpoznawalnych w stolicy budynków biznesowych - Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat", zlokalizowany w samym sercu Warszawy, przy słynnej ulicy Nowy Świat, oferuje kontrahentom powierzchnie eventowe, przestrzenie wystawiennicze, pomieszczenia biurowe i perfekcyjnie zorganizowane Sale Konferencyjno-Szkoleniowe.

Budynek CBF „Nowy Świat”, położony w centrum biznesowym miasta, oferuje organizatorom i przedstawicielom korporacyjnym, 7 sal konferencyjnych, gabinety VIP, miejsca cateringowe i wolne przestrzenie, sprawdzające się w trakcie prezentacji produktów handlowych i akcji promocyjnych. Największe z dostępnych pomieszczeń – Sala Kinowa, przy ustawieniu teatralnym, może pomieścić 130 zaproszonych Gości, podczas organizowanych na terenie obiektu szkoleń, kursów i seminariów, można wykorzystać mniejsze pomieszczenia, przewidziane na wykłady dla maksymalnie 100 osób. Przestronne Foyer może pełnić rolę wystawienniczo-cateringową, a dla kameralnych rozmów handlowych i spotkań VIP, dostępne są Gabinety przystosowane do komfortowego przyjęcia 12 osób. W trakcie organizowanych w CBF „Nowy Świat” biesiad firmowych, bankietów czy bali absolutoryjnych, w układzie bankietowym może jednocześnie bawić się nawet 200 osób.

W trakcie organizacji dużych eventów firmowych, można również wykorzystać klimatyczny dziedziniec, taras widokowy, a nawet pobliskie place De Gaulle’a i Lorentza. Lokalizacja budynku pozwala szybko dojechać do CBF, Dworzec Warszawa Centralna oddalony jest o 1,5 km, a Lotnisko Okęcie o niespełna 9 km.

 

4. STIXX Bar & Grill

Dane teleadresowe:
Plac Europejski 4A, 00-844 Warszawa
tel. 22 340 40 40
Największa sala konferencyjna: 100 osób
Liczba miejsc noclegowych: 0
Dowiedz się więcej: Konferencje w STIXX Bar & Grill.

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Słynny na gastronomicznej mapie stolicy STIXX Bar & Grill, jest również prestiżowym miejscem spotkań firmowych, narad kierowniczych, konferencji i audytów korporacyjnych, organizowanych w centrum Warszawy.

Idealna lokalizacja lokalu, w pobliżu najsłynniejszych zabytków i instytucji finansowych, pozwala z powodzeniem przeprowadzić w STIXX Bar & Grill wyjątkowe szkolenie kwalifikacyjne, rozmowę rekrutacyjną, kameralne spotkanie biznesowe najwyższej rangi czy dużą konferencję przewidzianą dla 100 uczestników. Na terenie obiektu, przygotowano 4 pomieszczenia konferencyjno-biznesowe, zapewniające dostęp do niezbędnych urządzeń konferencyjnych, projektorów cyfrowych, ekranów projekcyjnych, TV o dużej przekątnej, mobilnego systemu nagłośnienia i dostępu do internetu. Największe pomieszczenie, może być podzielone na mniejsze, niezależne sale wykładowo-konferencyjne.

Doskonała kuchnia STIXX Bar & Grill i doświadczenie w obsłudze dużych eventów i masowych wydarzeń, pozwala zorganizować w trakcie konferencji wystawny obiad biznesowy, bankiet inauguracyjny, a nawet szaloną biesiadę firmową dla 1000 zaproszonych Gości

 

5. Air Hotel**

Dane teleadresowe:
Aleja Krakowska 42, 02-284 Warszawa
tel. +48 22 703 42 42
Największa sala konferencyjna: 137 osób
Liczba miejsc noclegowych: 120
Więcej informacji: Konferencje w Air Hotel.

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Doskonale przygotowany hotel biznesowy, położony kilka kilometrów od centrum stolicy, 3 km od Lotniska Chopina, umożliwia przedstawicielom korporacyjnym i organizatorom konferencyjnym, przeprowadzenie spotkań firmowych, kursów i prezentacji w nowoczesnym Centrum Konferencyjnym.

Hotel może zaoferować przebywającym w Warszawie służbowo, wygodne miejsca noclegowe i 7 autonomicznych pomieszczeń konferencyjnych oraz klimatycznych salonów spotkań VIP. Klimatyzowane pomieszczenia o różnorodnej powierzchni, mogą być miejscem kameralnych rozmów kierowniczych dla kilku osób, szkoleń i warsztatów dla kilkudziesięciu słuchaczy czy dużego kongresu. Największa Sala Konferencyjna może Gościć 137 uczestników konferencji. Na wyposażeniu nowocześnie umeblowanych pomieszczeń są cyfrowe projektory, rzutniki, tablice flipchart, ekrany projekcyjne oraz urządzenia informatyczne wykorzystywane w trakcie spotkań hybrydowych i prezentacji multimedialnych.

Dzięki lokalizacji w sąsiedztwie Dróg Szybkiego Ruchu i bliskiej odległości Lotniska Chopina, hotel wybierany jest często przez przedstawicieli firmowych również spoza stolicy, doskonały catering i doświadczenie Restauracji w organizowaniu imprez okolicznościowych, biesiad firmowych i spotkań korporacyjnych, pozwolą uatrakcyjnić rozmowy biznesowe, kongres czy warsztaty organizowane w Hotelu Air.

 

6. Muzeum Polskiej Wódki

Dane teleadresowe:
Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa
tel. +48 (22) 419 31 50
Największa sala konferencyjna: 100 osób
Liczba miejsc noclegowych: 0
Zobacz więcej: Szkolenia w Muzeum Polskiej Wódki.

TEKST ALTERNATYWNY
TEKST ALTERNATYWNY

Zlokalizowane 2,5 km od warszawskiego Starego Miasta, popularne Muzeum Polskiej Wódki, to nie tylko okazja do zwiedzenia ciekawej kolekcji trunków, ale również wyjątkowe miejsce do organizacji niebanalnych, prestiżowych wydarzeń firmowych, spotkań świata biznesu i konferencji.

Na terenie obiektu przygotowano 6 sal szkoleniowo-konferencyjnych, zapewniających najwyższej jakości komfort i podnoszących rangę każdego spotkania i eventu firmowego, organizowanego na terenie klimatycznego Muzeum. Największe z dostępnych pomieszczeń, to „Kotłownia”, gdzie przy układzie teatralnym i wykorzystaniu antresoli, wykładów może słuchać nawet 100 osób. Mniejsze pomieszczenia, takie jak „Setki Powodów” czy Koneser Bar”, mogą zamienić się w pomieszczenia warsztatowo-konferencyjne dla 60 lub 40 słuchaczy. Dostępne są również Salony VIP dla spotkań w kameralnym gronie oraz prywatna Sala Kinowa, gdzie można wyświetlić własny film promocyjny czy prezentację firmową.

Nowatorskie rozwiązania techniczno-informatyczne, projektory, rzutniki, mikrofony mobilne i nagłowne, to standardowe wyposażenie sal konferencyjnych. Spotkanie, audyt czy kongres organizowany w Muzeum Polskiej Wódki, może być okraszony wystawnym obiadem, rautem towarzyskim, biesiadą firmową czy balem korporacyjnym, połączonym ze zwiedzaniem muzeum, warsztatami sztuki barmańskiej, a nawet degustacją zgromadzonych eksponatów.


Data publikacji: 07.03.2023

Nasi partnerzy