img

Sale konferencyjne w górach: duży biznes wymaga odpowiedniej oprawy

Po pandemii firmy bardzo szybko wróciły do tradycyjnych spotkań biznesowych. Wynika to z faktu, iż wirtualne kanały komunikacji nie zapewniają tak osobistego kontaktu i tym samym nie sprzyjają budowaniu zaufania oraz dobrych relacji. Networking, szkolenia, prezentacje produktów, warsztaty, negocjacje biznesowe – to typowe sytuacje, w których wciąż najlepiej sprawdzają się bezpośrednie formy kontaktu. Jeśli planujesz zorganizowanie takiego eventu, to rozważ wynajęcie sali konferencyjnej w górach. Dlaczego to dobry pomysł? Jaką salę wybrać? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu.

 

Górski anturaż, czyli zrób świetne wrażenie na swoich gościach

Spotkania biznesowe najczęściej są obliczone na zrobienie dobrego wrażenia na ich uczestnikach. Celem z reguły jest zaprezentowanie potencjału przedsiębiorstwa, jego dobrej kondycji ekonomicznej, a w efekcie wzmocnienie pozycji rynkowej i zbudowanie prestiżowego wizerunku – to bardzo ułatwia późniejsze negocjacje.

Nieprzypadkowo przedsiębiorcy tak chętnie organizują eventy biznesowe w pięknych miejscach. Idealnie nadają się do tego wnętrza wysokiej klasy hoteli, najlepiej zlokalizowanych w atrakcyjnych turystycznie regionach kraju. Wówczas można połączyć obowiązki z przyjemnościami, a co najważniejsze – dać uczestnikom wydarzenia solidny argument do skorzystania z zaproszenia np. na konferencję czy event w stylu incentive travel.

Są to wystarczające powody przemawiające za tym, aby szukając interesującego miejsca na dowolne wydarzenie biznesowe, postawić właśnie na salę konferencyjną w górach, szczególnie w przepięknych i zawsze chętnie odwiedzanych Tatrach. Mamy dla Ciebie bardzo interesującą rekomendację.

 

Ta sala konferencyjna w górach spełnia najwyższe standardy biznesowe

W poszukiwaniu przestronnej, nowocześnie wyposażonej sali konferencyjnej w górach, która w dodatku gwarantuje bardzo wysoki komfort organizacji spotkań dla biznesu, warto zainteresować się ofertą Hotelu BUKOVINA.

Ten czterogwiazdkowy hotel położony w urokliwej Bukowinie Tatrzańskiej oferuje kilka sali konferencyjnych, dopasowanych pod względem powierzchni do różnych potrzeb i oczywiście skali organizowanego wydarzenia.

Największa sala ABC ma powierzchnię aż 547 metrów kwadratowych, co oznacza, że w układzie bankietowym spokojnie pomieści do 320 osób (to również popularny wybór na duże imprezy okolicznościowe).

Mniejsza, ale wciąż pojemna jest sala A mieszcząca do 210 osób.

Jeśli natomiast chcesz zorganizować kameralne spotkanie biznesowe, na przykład zaprosić kontrahenta na poważne negocjacje w komfortowych warunkach i zrobić na nim doskonałe wrażenie, to rozważ sale spotkań zlokalizowane na parterze, mieszczące nawet do 48 osób (w układzie teatralnym).

Fantastyczną propozycją dla biznesu jest również sala widokowa zlokalizowana na najwyższej, czwartej kondygnacji budynku, która mieści maksymalnie do 30 osób, oferuje część barową, a co najważniejsze gwarantuje zachwycający widok na okoliczne lasy i oddalone szczyty Tatr.

Najważniejsze atuty oferty konferencyjnej Hotelu BUKOVINA to:

  • Nie tylko sale konferencyjne w górach – hotel oferuje aż 152 pokoje (437 miejsc noclegowych), co pozwala zorganizować w nim duży event biznesowy, gwarantując zaproszonym gościom doskonałe warunki do relaksu podczas pobytu, z bezpośrednim dostępem do basenów termalnych Term BUKOVINA, restauracji BUKOVINA, Active Bar serwującego pyszne biokoktajle, świeżo wyciskane soki, kawę czy desery (do baru można przejść w szlafroku np. w drodze na termy), strefy SPA Wellness BUKOVINA z bogatą ofertą zabiegową, BUKOVINA Club, czyli prywatnej strefy z basenem termalnym, jacuzzi, różnorodnymi saunami i tarasem słonecznym, Baru BUKOVINA i Strefy Rozrywki (opcje dodatkowo płatne) z m.in. kręgielnią, bilardem, dartem czy dyskoteką z DJ-em. Hotel posiada też wypożyczalnię sprzętu narciarskiego i rowerów;
  • Osobne pasmo Wi-Fi, co daje pewność najwyższego poziomu bezpieczeństwa wymiany danych cyfrowych;
  • Dojazd pod samą salę, dzięki czemu można szybko i komfortowo przenieść różne ciężkie przedmioty, elementy sceniczne etc.;
  • Światło dzienne, duże powierzchnie przeszkleń, z większości sali można też wyjść bezpośrednio na taras;
  • Bezpłatny parking dla gości eventu;
  • Nowocześnie, minimalistycznie urządzone i w pełni wyposażone sale;
  • Doskonała kuchnia, w tym serwując śniadania z własnym pieczywem, przetworami czy rybami z hotelowej wędzarni;
  • Opieka dedykowanego opiekuna, który zadba o kompleksową organizację wydarzenia;
  • Możliwość zamówienia dodatkowych atrakcji, włącznie z kolacją na Kasprowym Wierchu, wieczoru w hotelowej dyskotece i kręgielni czy zabiegów w strefie Wellness BUKOVINA.

Z pełną ofertą wynajmu sali konferencyjnych w górach w Hotelu BUKOVINA zapoznasz się na stronie internetowej hotelbukovina.pl.


Data publikacji: 05.03.2024

Najnowsze newsy branżowe - W górach

Nasi partnerzy

Hotel Gołebiewski
Copernicus Toruń
BCC Events Pałac Lubomirskich
ArtHotel Stalowa52
Qubus Hotel Wrocław
img
EB_logo
Everitum_logo
Media_Solutions_Group_logo
Wykładnia.pl logo
Agencja Mpower
Elite Music dostawca usług eventowych
JC tłumaczenia logo
Wykładnia.pl logo
Back to Top