img

W Villi Toscana można zorganizować klimatyczną kolację biznesową w ogrodzie

Organizacja kolacji biznesowej w ogrodzie w Villi Toscana

Kolacja biznesowa wcale nie musi być nudna. Wystarczy zamienić salę restauracyjną, na piękny ogród, a niesamowity klimat z pewnością udzieli się wszystkim zaproszonym gościom. Mamy już nieco przesyt pomieszczeń restauracyjnych, zwłaszcza jeśli wcześniej kilka godzin spędziliśmy w sali, gdzie odbywało się szkolenie czy konferencja.

Organizacja kolacji biznesowej w ogrodzie w Villi Toscana

W Villi Toscana do dyspozycji gości jest nie tylko urokliwa weranda, ale także ogród, gdzie w zieleń wkomponowane są subtelnie stoliki. To miejsce idealna na romantyczną randkę, ale też na wieczór długich dyskusji przy dobrym jedzeniu.

Przygotowywane są tu tradycyjne włoskie potrawy, a szefowie kuchnie sięgają tylko po składniki najwyższej jakości. A skoro Toscana, to oczywiście także wyborne włoskie wino, które świetnie skomponuje się z serwowanymi posiłkami.

Więcej informacji: Kolacje biznesowe w Villi Toscana.

 

Zaplecze konferencyjne Villi Toscana

W tym obiekcie znajdują się trzy sale konferencyjne, które świetnie nadaje się na klimatyczne spotkania, warsztaty firmowe, ale także prezentacje czy konferencje. Piękny wystrój wnętrz zdecydowanie świetnie wpływa na klimat jaki tu panuje. Praca w takim miejscu płynie przyjemnie, a możliwość wypoczynku później w pięknym ogrodzie to wielki atut tego miejsca.

Zaplecze konferencyjne Villi Toscana

Sale konferencyjne mają także niezbędne zaplecze techniczne - są tu tablice, flipcharty, ekrany, rzutniki. Poza samą częścią związaną z pracą, w tym miejscu jest też możliwość skorzystania z wielu dodatkowych atrakcji.

Jedną z nich są pokazy kulinarne z udziałem szefa kuchni, wspólne grillowanie czy degustacja wina. To świetne połączenia zarówno pracy jak i wypoczynku. Takie chwile pozwalają na swobodniejsze rozmowy, a także lepsze poznanie współpracowników czy innych osób z branży. 

Więcej informacji: Konferencje w Villi Toscana.

 

Czy lepiej jest zorganizować konferencję w centrum miasta czy na jego obrzeżach?

Misja konferencja. Każdy kto ją kiedyś organizował ten wie, że to z pozoru proste zadania wcale takie łatwe nie jest. Jednym z częstych dylematów jest to, czy samo wydarzenie lepiej zorganizować w mieście czy na obrzeżach. Miasto ma swoje plusy - choćby łatwiejszy dojazd.

Czy lepiej jest zorganizować konferencję w centrum miasta czy na jego obrzeżach?

Jednak zdecydowanie lepszą opcją jest wybranie hotelu czy klimatycznej villi poza miastem. I tak większość osób dojeżdża samochodami, w razie czego można też wynająć busa. Zmiana otoczenia sprzyja kreatywnym pomysłom, a taki wyjazd można też połączyć z wspólną integracją.

Wybierajmy miejsca klimatyczne i takie które dysponują swoim ogrodem, gdzie można nacieszyć się ciszą i spokojem, a wieczorową porą urządzić tam kolację czy nawet grilla. W luźnej atmosferze, każdy będzie się dobrze bawił.

Więcej informacji znajdziesz na: W jakim miejscu warto zorganizować konferencję?


Data publikacji: 28.10.2022

Najnowsze newsy branżowe - mazowieckie

Nasi partnerzy

Hotel Gołebiewski
Copernicus Toruń
BCC Events Pałac Lubomirskich
ArtHotel Stalowa52
Qubus Hotel Wrocław
img
EB_logo
Everitum_logo
Media_Solutions_Group_logo
Wykładnia.pl logo
Agencja Mpower
Elite Music dostawca usług eventowych
JC tłumaczenia logo
Wykładnia.pl logo
Back to Top