Aleja Spacerowa 11, 11-730 Mikołajki(warmińsko-mazurskie)
tel.87 420 60 00
Sale konferencyjne | Nazwa sali konferencyjnej | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stołów |
---|---|---|---|---|
Sala Restauracja + Tałty + Mamry + Śniardwy (Pokaż) | 580m2 |
580 420 |
||
Sala Restauracja + Tałty + Mamry (Pokaż) | 470m2 |
336 |
||
Sala Śniardwy + Mamry + Tałty (Pokaż) | 330m2 |
330 116 76 |
||
Sala Śniardwy + Mamry (Pokaż) | 220m2 |
220 72 54 |
||
Sala Restauracja (Pokaż) | 250m2 |
168 |
Mazury to wyjątkowe miejsce, które dzięki licznym jeziorom i wspaniałej, wszechobecnej naturze stanowi znakomity punkt turystyczny. Tym samym jest to doskonałe miejsce do organizacji wszelkich wydarzeń takich jak chociażby konferencje. Hotel Mikołajki wychodzi naprzeciw najbardziej wymagającym oczekiwaniom związanych z organizacją eventów.
W ofercie znajdują się 3 kompleksowo wyposażone, nowoczesne sale konferencyjne przystosowane do organizacji eventu każdego typu. Sale ponadto można dowolnie konfigurować co pozytywnie wpływa na każdy detal organizacyjny. Największe połączenie zrealizowane z wykorzystaniem wszystkich sal daje przeszło 580 metrów kwadratowych powierzchni, zaś ta z kolei przekłada się na miejsce dla nawet 580 gości.
Najmniejsze połączenie (sale Śniardwy i Mamry) gospodaruje 220 metrów kwadratowych powierzchni dla nawet 220 uczestników. Sale wyposażone są w nowoczesny sprzęt taki jak ekrany multimedialne, laptopy, rzutniki slajdów i wszelkie niezbędne wyposażenie konieczne do organizacji wydarzeń.
Zobacz więcej: Konferencje w hotelu Mikołajki.
Iście luksusowy hotel Mikołajki dysponuje ponadto setką nowoczesnych, komfortowych pokoi w których mogą zatrzymać się uczestnicy organizowanego wydarzenia. Wszystkie pokoje są klimatyzowane oraz gwarantują pełen komfort wypoczynku ze wspaniałymi widokami do podziwiania z pokojowych okien.
Wybierać można spośród pokoi Premium Twin, Superior Twin, Junior Tower Suite, Executive Apartment, Lake View Apartment, Tower Suite oraz Penthouse Suite. Wszystkie pomieszczenia wyposażone są w niezbędne przedmioty gwarantujące maksymalny komfort, relaks i wypoczynek.
Zdjęcie | Typ pokoju | Ilość pokoi | |
---|---|---|---|
Twin | | | 78 | |
Apartament | | | 23 | |
Czwórka | | | 2 |
W tym miejscu także bez trudu można zorganizować konferencje połączoną z wystawnym bankietem bądź po prostu catering, który zaspokoi podniebienie gości. Co więcej w hotelu funkcjonuje wyśmienita restauracja New Island będąca jedną z najlepszych w całych Mikołajkach.
Restauracja Yachtowa jest zaś restauracją śniadaniowo-bankietową. To właśnie ona stanowi o możliwości połączenia z innymi salami co przekłada się na możliwość zorganizowania wystawnego bankietu.
W hotelu funkcjonuje także klub After Dark w którym można zorganizować prywatną imprezę integracyjną dla gości wydarzenia. Można także po prostu wybrać się do tego klubu by spędzić miło czas. Otwarty jest 7 dni w tygodniu wobec czego zawsze można się do niego wybrać.
Hotel posiada także własną strefę SPA, a w niej strefę basenów w której można ochłodzić się w upalne dni bądź zwyczajnie popływać. Bardziej aktywni będą zachwyceni w pełni wyposażoną salą fitness. Wypocić zbędne toksyny z organizmu można w hotelowych saunach, a ponadto można skorzystać z bogatej oferty zabiegów i masaży.
Myśląc o mazurskich Mikołajkach czy można wyobrazić sobie jeszcze lepszą lokalizację do organizacji konferencji? Otóż można bowiem Hotel Mikołajki nie jest zlokalizowany w samym centrum miasta, a wręcz wewnątrz jeziora Mikołajskiego.
Zlokalizowany jest na przybrzeżnej wyspie w otoczeniu jeziora, które wprawia w zadumę i zachwyt. Wokół samych Mikołajek znajduje się wiele jezior i okolicznych miasteczek, gdzie można podziwiać wspaniałe dobra kultury, przyrodę i zabytki. Natomiast Mikołajki oddalone są od większej aglomeracji – Olsztyna – o zaledwie 85 kilometrów.
Moje doświadczenie w Hotelu Mikołajki***** było rewelacyjne. Komfortowe pokoje, doskonała lokalizacja oraz profesjonalna obsługa to tylko niektóre z wielu atutów tego miejsca. Wszystko było bardzo dobrze przygotowane dla konferencji, od sprzętu po catering. Właśnie tak wygląda doskonałe profesjonalne centrum konferencyjne, zdecydowanie polecam dla firm szukających miejsca na organizację ważnych wydarzeń
Hotel Mikołajki***** to z pewnością jedno z najlepszych miejsc na konferencje i spotkania biznesowe jakie odwiedziłam! Nie tylko piękna okolica, ale przede wszystkim świetnie przygotowane sale konferencyjne, dostępne udogodnienia i przyjazny personel. Doskonałe wyżywienie, wygodne pokoje oraz doskonałe zaplecze wellness dla relaksu po intensywnym dniu pełnym spotkań. Zdecydowanie polecam!
Jestem pod wrażeniem Hotelu Mikołajki*****. Miejsce idealne na konferencję - wyposażenie sal konferencyjnych jest nowoczesne i dobrze utrzymane, a personel niezwykle pomocny. Dotychczas spotkałem się z różnymi standardami, ale Hotel Mikołajki stanowi wyjątek – ze swoją obsługą i standardem zasługuje na szczególne uznanie. Czystość pokoi oraz ich komfort zapewniają doskonałe warunki do wypoczynku po intensywnych spotkaniach. Dobre jedzenie, doskonała lokalizacja i przemiła obsługa to dodatkowe atuty. Zdecydowanie polecam
Hotel Mikołajki***** to wybór idealny dla wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych. Obiekt charakteryzuje się nowoczesną infrastrukturą konferencyjną, a w mojej opinii, dodatkowym plusem jest widok na jezioro - daje to uczestnikom klimat relaksu po intensywnej pracy. Pokoje są estetyczne, dobrze wyposażone i komfortowe. Bardzo podobała mi się współpraca z personel obsługi, który wykazał się dużą elastycznością i profesjonalizmem. Wyżywienie wysokiej jakości zróżnicowane i smaczne. Jestem zachwycona i na pewno skorzystam z usług hotelu Mikołajki***** ponownie.
Jestem bardzo zadowolony z pobytu w Hotelu Mikołajki. Wyróżnia się on nieskazitelną czystością, a także bardzo wysokim standardem pokoi. Osoblisko podobało mi się, jak elegancko były zaaranżowane wszystkie sale konferencyjne. Sprzęt był zawsze w pełni sprawny, a obsługa hotelu była zawsze gotowa, aby nam pomóc. Polecam Hotel Mikołajki wszystkim, którzy pragną przeprowadzić profesjonalne spotkania biznesowe w pięknym otoczeniu
Muszę pochwalić Hotel Mikołajki za ich doskonałe sale konferencyjne. Przestronne, nowoczesne i doskonale wyposażone. Personel był zawsze uśmiechnięty i chętny do pomocy, co dodatkowo podniosło jakość naszego pobytu. Jedzenie w hotelowej restauracji było pyszne, a widok na jezioro z jadalni na prawdę zapierał dech w piersiach. Zdecydowanie polecam ten hotel na konferencje czy spotkania biznesowe.