Sale konferencyjne | Nazwa sali konferencyjnej | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stołów |
---|---|---|---|---|
Sala F | 300m2 |
250 200 180 120 |
||
Sala Rekrutacja | 250m2 |
150 |
||
Sala ABC | 108m2 |
120 86 54 |
||
Sala CD | 90m2 |
100 62 52 |
||
Sala AB | 72m2 |
80 58 36 |
||
Sala D | 54m2 |
64 42 24 |
||
Sala A | 36m2 |
40 24 18 |
||
Sala B | 36m2 |
40 24 18 |
||
Sala C | 36m2 |
40 24 18 |
||
Sala Taras | 130m2 |
80 |
Sale konferencyjne w Hotelu Czerniewski to łącznie 300 metrów kwadratowych powierzchni, na której znajduje się kilka sal konferencyjnych i szkoleniowych. Można w nich organizować spotkania zarówno na kilka osób, jak i duże konferencje na 250 osób.
Możliwe jest również łączenie sal i dopasowanie powierzchni do indywidualnych potrzeb. Przestrzeń konferencyjna jest wyposażona w profesjonalne oświetlenie i nagłośnienie, a także nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz akcesoria niezbędne do sprawnego poprowadzenia każdego spotkania. Ustawienie sal konferencyjnych można dopasować do specyfiki spotkania.
Na terenie całego obiektu jest dostęp do bezprzewodowego internetu. Uczestnicy spotkań organizowanych w Hotelu Czerniewski mają zapewnione kompleksowe wyżywienie oraz możliwość noclegów. Dobrze zorganizowana baza noclegowa oraz zaplecze gastronomiczne tworzą możliwość realizowania nawet kilkudniowych spotkań.
Więcej informacji: Konferencje w Hotelu Czerniewski
W skład zaplecza noclegowego Hotelu Czerniewski wchodzą 44 pokoje hotelowe o doskonałym standardzie. Do dyspozycji są pokoje jedno, dwu, a także trzyosobowe. W tych ostatnich mamy jedno podwójne łóżko oraz jedno pojedyncze.
W każdym pokoju znajduje się kompleksowe wyposażenie, zapewniające dogodne warunki do dłuższego i krótszego pobytu. Do dyspozycji gości są komfortowe łazienki, telewizory z płaskim ekranem, podstawowe umeblowanie, a także dostęp do internetu.
Restauracja Hotelu Czerniewski to miejsce, w którym można poznać głębie smaku i aromatu doskonale przyrządzonych dań. Hotelowa kuchnia przygotowuje potrawy kuchni polskiej oraz kuchni świata, bazujące na sprawdzonych recepturach oraz świeżych, regionalnych składnikach.
Organizatorzy biznesowych spotkań mogą zamówić przygotowanie serwisów kawowych i poczęstunków, a także kompletnych posiłków czy wieczornych przyjęć oraz bankietów. Sala restauracyjna jest w stanie swobodnie pomieścić nawet 250 osób, dzięki czemu bez problemu zorganizujemy tutaj nawet większą imprezę.
Hotel Czerniewski zapewnia wszystkim swoim gościom kompleksowa obsługę i wsparcie na każdym etapie pobytu.
Do dyspozycji jest między innymi parking, hotelowe części wspólne, w których również można organizować spotkania, a także wiele dodatkowych atrakcji, które organizatorzy konferencji mogą zamawiać indywidualnie. Jest również możliwość organizowania w obiekcie wszelkich imprez okolicznościowych nawet na kilkaset osób.
Hotel Czerniewski to obiekt, którego dużym atutem jest lokalizacja. Znajduje się w dzielnicy Włochy niedaleko lotniska Chopina, dzięki czemu jest świetnie skomunikowany nie tylko z innymi dzielnicami Warszawy czy regionami kraju, ale praktycznie z całym swiatem.
Doskonały dojazd, bezproblemowe dotarcie z każdego punktu kraju i nie tylko, a także bogata oferta dla klientów biznesowych gwarantują, że każde spotkanie zorganizowane w Hotelu Czerniewski zakończy się sukcesem.
Hotel Czerniewski w Warszawie to świetne miejsce na organizację konferencji. Sale konferencyjne są nowoczesne, dobrze wyposażone w sprzęt audio-wizualny oraz klimatyzowane, co zapewnia komfort pracy. Personel jest bardzo pomocny i profesjonalny, a przerwy kawowe są dobrze zorganizowane. Dodatkowym atutem jest dogodna lokalizacja, blisko centrum miasta i komunikacji publicznej.
Skorzystałem z zaplecza konferencyjnego w Hotelu Czerniewski i jestem bardzo zadowolony. Sale są przestronne, z dostępem do szybkiego internetu i różnorodnych udogodnień. Obsługa techniczna jest na najwyższym poziomie, gotowa do pomocy w każdej chwili. Catering oferowany przez hotel jest smaczny i różnorodny. Świetne miejsce na organizację zarówno małych, jak i większych wydarzeń biznesowych.