Spis treści
Na targach branżowych konkurencja jest ogromna. Przedstawiciele różnych firm starają się wyróżnić spośród tłumu, przyciągnąć uwagę klientów i nawiązać cenne kontakty biznesowe. Z tego powodu coraz częściej sięgają po kreatywne formy promocji. Jednym z popularnych pomysłów są krówki reklamowe – smakołyki z logo firmy. Czy to dobry sposób, żeby przyciągnąć klientów? Sprawdzamy!
Gadżet reklamowy na targi branżowe – jaki wybrać?
Jeśli myślisz, że gadżety reklamowe są już passé, to jesteś w błędzie. Wciąż są na czasie i potrafią być skutecznym pomostem pomiędzy marką a klientem. Jednak aby tak się stało, muszą zostać zaprojektowane z pomysłem.
Jakie korzyści może przynieść nietuzinkowy gadżet dla marki? Przede wszystkim wywołuje pozytywne skojarzenia, może wspierać sprzedaż czy stanowić impuls do nawiązania pierwszego kontaktu z firmą. W końcu każdy z nas uwielbia dostawać prezenty, szczególnie bez specjalnej okazji. Takie upominki sprawiają, że u osoby obdarowywanej powstaje dobre wrażenie nie tylko względem produktu, ale również w stosunku do promowanej marki.
Tradycyjne gadżety reklamowe, takie jak notesy, długopisy czy breloczki, często lądują na dnie szuflady. Nie oszukujmy się – wśród licznej konkurencji na branżowym wydarzeniu, ciężko wyróżnić się z tłumu poprzez powszechne upominki rozdawane na niemal każdym stoisku. Postaw na jadalne gadżety!
Krówki reklamowe od Cukrowki.pl
Krówki promocyjne – sposób na to, by zostać zapamiętanym
Krówki z logo firmy mogą być właśnie tym elementem, który wyróżni Twoje stoisko spośród innych. Nie tylko te, uwielbiane przez wielu, smakołyki mogą zwrócić na siebie uwagę, ale również stać się dobrym pretekstem do nawiązania kontaktu. Krówki reklamowe mogą budować pozytywny wizerunek firmy, jednocześnie dostarczając klientom chwile przyjemności. Przez żołądek do serca, prawda?
Aby jednak krówki spełniły swoją funkcję, musisz zadbać o ich opakowanie. Personalizowane etykiety nawiązujące do identyfikacji wizualnej firmy to celny strzał w dziesiątkę. Chociaż strona zewnętrzna opakowania rzuca się pierwsza w oczy, nie zapomnij o wewnętrznej stronie papierka. To świetne miejsce, by ukryć komunikat – może to być zabawne hasło poprawiające humor, kod zniżkowy czy kod QR prowadzący do strony internetowej. Możliwości jest sporo!
Krówki z własnym nadrukiem to niewielki, ale skuteczny gadżet reklamowy. Ich atutem jest też to, że trafiają do każdego – zarówno do młodszych, jak i starszych osób, niezależnie od płci.
Wewnętrzna strona papierka to dobre miejsce na sekretną wiadomość!
Jakość – klucz do sukcesu krówek reklamowych
Wyobraź sobie, że leży, wypełniona po brzegi, miska z krówkami. Design ich opakowań jest profesjonalny i atrakcyjny dla oka. Widać, że zajmowała się tym osoba, znająca się na rzeczy. Grzech wręcz nie odmówić takiej przyjemności! Bierzesz cukierka do buzi i… smakuje okropnie! Kiepsko to świadczy o firmie, prawda?
Jakość produktu ma ogromne znaczenie, ponieważ wpływa na postrzeganie marki. Wybierając więc producenta krówek reklamowych, warto postawić na renomę i doświadczenie. Tylko smaczne krówki sprawią, że firma będzie identyfikowana jako profesjonalna i dbająca o szczegóły.
Wiele profesjonalnych firm oferuje darmowe próbki krówek. To świetny sposób na sprawdzenie ich jakości pod względem smaku – w końcu cukierek cukierkowi nierówny. Dzięki temu zyskujesz pewność, że krówki, które zamawiasz, są najlepsze w swoim rodzaju.