img

Sale konferencyjne na ponad 300 osób w Krakowie

Aby zapoznać się z pełna bazą obiektów konferencyjnych w Krakowie zachęcamy do sprawdzenia ponad 330 obiektów konferencyjnych w Krakowie. Jeśli chcesz zobaczyć inne obiekty spełniające poniższe kryteria w województwie małopolskim, zobacz ponad 600 obiektów konferencyjnych w Małopolsce.

Poniżej przedstawiamy najciekawsze sale konferencyjne na ponad 300 osób w Krakowie:

 

1. Premier Kraków Hotel****

Dane teleadresowe:
ul. Opolska 14a, 31-323 Kraków
tel. +48 12 376 37 00
Największa sala konferencyjna: 360 osób
Liczba sal konferencyjnych: 5
Liczba miejsc noclegowych: 364
Zobacz więcej na: Sale konferencyjne w Hotelu Premier Kraków.

 

 Premier Kraków Hotel
Premier Kraków Hotel

Hotel Premier Kraków posiada nowoczesne i funkcjonalne zaplecze dla gości konferencyjnych. W ofercie znajdują się 8 klimatyzowanych, wielofunkcyjnych sal z bezpłatnym dostępem do szybkiego Internetu. Łącznie to aż 748 m2 do użytku biznesowego. Każda sala wyposażona jest w niezbędny sprzęt multimedialny potrzebny do przeprowadzenia konferencji, tj. projektor, rzutnik, ekran, flipchart itd. W hotelu można zorganizować również innego rodzaju wydarzenia takie jak: spotkania, premiery produktów, bankiet firmowy czy zjazdy rodzinne. Doświadczony personel obiektu zadba tutaj o każdy najmniejszy szczegół. 

Hotel Premier Kraków oferuje różnorodne zakwaterowanie dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających gości. Posiada w swojej ofercie pokoje standardowe z dwoma łóżkami, pokoje deluxe z łóżkiem małżeńskim, pokoje rodzinne oraz apartamenty. Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienkę, telewizję kablową i dostęp do bezprzewodowego Internetu. Warto dodać, że w cenie wykupywanego pokoju zawsze jest śniadanie w formie bufetu szwedzkiego.

Obiekt ten oferuje swoim gościom usługi gastronomiczne eleganckiej restauracji hotelowej Impresja. Specjalizuje się ona w tradycyjnych, polskich potrawach oraz serwuje pyszne, obfite śniadania w formie bufetu. Do restauracji przynależy również bar, gdzie barmani serwują różnorodne napoje, poczynając od aromatycznych kaw, a kończąc na wykwintnych drinkach alkoholowych.

Do dyspozycji gości hotelowych hotel Premier Kraków oddaje szereg udogodnień, z których mogą swobodnie korzystać. Wśród nich znajduje się m.in.: sauna i basen (otwarty 365 dni w roku niezależnie od pogody czy pory roku). 

Hotel Premier Kraków położony jest w samym sercu Krakowa. Hotel znajduje się zaledwie kilka kroków od głównego placu miasta, na którym znajduje się wiele najpopularniejszych atrakcji Krakowa. Hotel znajduje się również blisko przystanków komunikacji miejskiej, co ułatwia poruszanie się po mieście.

 

2. Hotel Sympozjum****

Dane teleadresowe:
ul. Kobierzyńska 47, 30-363 Kraków
tel. (0-12) 261-86-00
Największa sala konferencyjna: 300 osób
Liczba sal konferencyjnych: 6
Liczba miejsc noclegowych: 160
Zobacz więcej na: Konferencje w Hotelu Sympozjum lub Hotel Sympozjum - sale konferencyjne.

 

Hotel Sympozjum
Hotel Sympozjum

Hotel Sympozjum w Krakowie to 4-gwiazdkowy hotel, dogodnie usytuowany w pobliżu wielu atrakcji turystycznych i biznesowych. Oferuje on swoim gościom wysoki standard wyposażenia. W przestronnych pokojach znajdują się nowoczesne łóżka, stoliki nocne, telewizory LCD oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Z myślą o naszych gościach przygotowaliśmy również klimatyzację, minibar i sejf. Łazienki są wyposażone w kabiny prysznicowe lub wanny z hydromasażem. 

Hotel Sympozjum to nowoczesny obiekt, który łączy w sobie komfort i luksus. Zaprojektowany z myślą o gościach biznesowych, jest idealnym miejscem na spotkania i konferencje. Hotel posiada w swojej ofercie aż 12 klimatyzowanych sal konferencyjnych. Każda z nich jest bogato wyposażona, co ułatwi przeprowadzenie każdego szkolenia. Obiekt udostępnia również salę restauracyjną, gdzie pomieści się do 150 osób. Można tam zorganizować wystawny bankiet po konferencji.

Hotel Sympozjum w Krakowie oferuje szereg udogodnień dla swoich gości. Największe z nich to Kryształowe SPA, gdzie goście mogą poddać się różnorodnym zabiegom relaksacyjnym oraz skorzystać z hotelowej sauny. Do wyboru goście mają kilka rodzajów masaży, zabiegi na twarz i ciało oraz pielęgnacja stóp i dłoni. Warto dodać, że każdy z gości hotelowych otrzymuje zniżkę na zabiegi w Kryształowym SPA.

Hotel Sympozjum jest świetną bazą wypadową na terenie Krakowa. Znajduje się on tylko 10 minut spacerem od Rynku Głównego i Wawelu, a także 5 minut od Dworca Głównego PKP i PKS. Dzięki temu łatwo dotrzeć do hotelu zarówno komunikacją miejską, jak i prywatnymi środkami lokomocji.

 

3. Hotel Lenart****

Dane teleadresowe:
ul. Narutowicza 1, 32-020 Kraków
tel. 12 328 31 00
Największa sala konferencyjna: 550 osób
Liczba sal konferencyjnych: 12
Liczba miejsc noclegowych: 124
Zobacz więcej na: Centrum konferencyjne Hotelu Lenart lub Hotelu Lenart - sale konferencyjne.

 

 Hotel Lenart
Hotel Lenart

Hotel Lenart znajdujący się w podkrakowskiej Wieliczce to nowoczesny obiekt, który jest przystosowany zarówno do przyjęcia turystów, jak i gości biznesowych. Hotel posiada świetnie wyposażone zaplecze konferencyjne, które spełnia wymagania nawet najbardziej wymagających organizatorów wydarzeń branżowych.

W skład centrum konferencyjnego wchodzi 12 sal o różnej wielkości, w których można organizować niewielkie spotkania biznesowe, duże konferencje, eventy czy szkolenia. Wszystkie pomieszczenia dla biznesu są wyposażone w nowoczesny sprzęt konferencyjny, dobre oświetlenie, a duże sale – w odpowiednie nagłośnienie. Uczestnicy konferencji mają zapewnione przerwy kawowe oraz większe posiłki serwowane przez hotelową kuchnię.

Istnieje również możliwość zakwaterowania w hotelowych apartamentach oraz korzystania ze strefy spa i wellness oraz innych atrakcji w obiekcie. Organizacja konferencji w krakowskim Hotelu Lenart to gwarancja, że wszystkie elementy wydarzenia będą przygotowane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, a obsługa zadba o to, by odbyło się ono zgodnie z założeniami.

 

4. Novotel Kraków City West****

Dane teleadresowe:
ul. Armii Krajowej 11, 30-150 Kraków
tel. 12 622 64 00
Największa sala konferencyjna: 350 osób
Liczba sal konferencyjnych: 3
Liczba miejsc noclegowych: 610
Zorganizuj konferencję w Novotel Kraków City West.

 

 Novotel Kraków City West
Novotel Kraków City West

Novotel Kraków City West to propozycja dla klientów biznesowych, poszukujących sprawdzonego miejsca na organizację konferencji lub innego wydarzenia branżowego. Obiekt znajduje się w dogodnej lokalizacji z wygodnym dojazdem zarówno autem, jak i komunikacją publiczną. W hotelowym centrum konferencyjnym znajdują się trzy nowoczesne, funkcjonalne, klimatyzowane sale konferencyjne, z których największa może pomieścić 350 osób.

Zaplecze biznesowe wyposażone jest w niezbędny sprzęt multimedialny, dostęp do odpowiedniego nagłośnienia, a także w szereg urządzeń, które ułatwiają przeprowadzenie każdego wydarzenia. Klienci mogą liczyć na profesjonalną i doświadczoną obsługę, przygotowanie sal w zależności od indywidualnych potrzeb, serwis kawowy, a także większe posiłki serwowane w hotelowej restauracji.

Jest również możliwość zakwaterowania uczestników w hotelowych apartamentach, co doskonale sprawdza się w przypadku kilkudniowych wydarzeń. Jeśli chcą Państwo mieć pewność, że konferencja zostanie przygotowana na najwyższym poziomie, oferta Novotel Kraków City West z pewnością będzie odpowiednia.

 

5. Crown Piast Hotel and SPA*****

Dane teleadresowe:
ul. Radzikowskiego 109, 31-342 Kraków
tel. 12 683 26 00
Największa sala konferencyjna: 350 osób
Liczba sal konferencyjnych: 8
Ilość miejsc noclegowych: 400
Dowiedz się więcej: Konferencje w Crown Piast Hotel lub Crown Piast & SPA - sale konferencyjne.

 

 Crown Piast Hotel and SPA
Sale konferencyjne na ponad 300 osób w Krakowie

Crown Piast Hotel and SPA, to wymarzone miejsce na organizację każdego typu spotkania firmowego, eventu, dyskretnych spotkań rad nadzorczych, dyskusji naukowych czy ekskluzywnych konferencji. Hotelowe centrum biznesowe to 9 modułowych sal z nowoczesnym wyposażeniem audiowizualnym, rzutnikami multimedialnymi, ekranami i niezbędnymi urządzeniami tele-informatycznymi i biurowymi.

Dzięki różnorodnym możliwościom konfiguracyjnym, sale doskonale sprawdzają się podczas kameralnych spotkań kilku osób jak i dużych wydarzeń dla 350 uczestników. Nowoczesny hotel posiada 400 miejsc noclegowych w wygodnych pokojach i ekskluzywnych apartamentach.

Na terenie obiektu znajdują się korty tenisowe, rozległy park, stawy i jeden z nielicznych w okolicy odkrytych basenów z podgrzewaną wodą – czynnych przez cały rok, a także bogata oferta zabiegów SPA & Wellness. Wspaniałe potrawy hotelowej restauracji oraz Karczma Regionalna i ogrodowy Grill Bar, są częstymi organizatorami biesiad i wystawnych bali, nawet dla 500 gości.

 

6. Sheraton Grand Krakow*****

Dane teleadresowe:
ul. Powiśle 7, 31-101 Kraków
tel. 12 662 10 00
Największa sala konferencyjna: 310 osób
Liczba sal konferencyjnych: 8
Ilość miejsc noclegowych: 468
Wynajmij salę konferencyjną w Sheraton Grand Krakow.

 

 Sheraton Grand Krakow
Sale konferencyjne na ponad 300 osób w Krakowie

Pięciogwiazdkowy hotel Sheraton Grand Krakow o międzynarodowej sławie, to nie tylko gwarancja doskonałego wypoczynku w luksusowych wnętrzach, ale również pewność idealnego przebiegu każdego wydarzenia firmowego, konferencji czy prezentacji. Centrum biznesowe hotelu Sheraton, to 6 nowoczesnych sal konferencyjnych, wyposażonych w nowoczesne rozwiązanie teleinformatyczne, zaawansowany sprzęt multimedialny, doskonałej jakości nagłośnienie i dedykowaną pomoc techniczną doświadczonego personelu.

Wielofunkcyjne sale i gabinety kameralnych spotkań biznesowych, pozwolą zaaranżować zarówno spotkanie kilkuosobowe, jak i konferencję dla 310 uczestników. Hotel oferuje również 464 miejsca noclegowe w luksusowych pokojach i apartamentach oraz szereg usług dodatkowych z basenem krytym i zewnętrznym, strefą SPA, siłownią i zabiegami kosmetycznymi.

Z hotelu usytuowanego nad samym brzegiem Wisły rozpościera się wspaniały widok na Wawel, a największe atrakcje turystyczne i najsłynniejsze zabytki Krakowa oddalone są od hotelu o kilka kroków.

 

7. Hotel Witek****

Dane teleadresowe:
ul. Handlowców 14, 32-085 Modlniczka Kraków
tel. 12 662 35 00
Największa sala konferencyjna: 400 osób
Liczba sal konferencyjnych: 12
Liczba miejsc noclegowych: 140
Poznaj szczegóły oferty konferencyjnej w Hotelu Witek.

 

 Hotel witek
Sale konferencyjne na ponad 300 osób w Krakowie

Hotel Witek to obiekt znajdujący się w świetnej lokalizacji z dobrym dojazdem z krakowskiego lotniska, a także z różnych regionów Polski. Bogata oferta dla klientów biznesowych, profesjonalna obsługa oraz szereg dodatkowych atrakcji gwarantują, że każde wydarzenie zorganizowane w tym miejscu będzie udane. W hotelu można organizować konferencje, szkolenia i eventy na dużą skalę, a także bardziej kameralne spotkania biznesowe.

W ofercie centrum konferencyjnego znajduje się 12 sal o różnej wielkości, z której każda została zaaranżowana w nieco innym stylu. Coś dla siebie znajdą wielbiciele klasycznych wnętrz oraz minimalistycznej nowoczesności. Wszystkie sale są jasne, przestronne, posiadają niezbędny sprzęt multimedialny, a także dostęp do bezprzewodowego internetu.

O oprawę kulinarną imprez dbają dwie eleganckie restauracje, które są w stanie przygotować nie tylko serwisy kawowe, ale również wieczorne bankiety i przyjęcia na kilkaset osób. W Hotelu Witek jest również możliwość zakwaterowania uczestników spotkań w wygodnych apartamentach, co świetnie sprawdza się w przypadku kilkudniowych wydarzeń.

 

8. Muzeum Sztuki i Kultury Japońskiej Manggha

Dane teleadresowe:
ul. Konopnickiej 26, 30-302 Kraków
tel. 12 267 27 03
Największa sala konferencyjna: 350 osób
Liczba sal konferencyjnych: 3
Dowiedz się więcej Konferencje w Muzeum Sztuki i Kultury Japońskiej Manggha
.

 

 Muzeum Sztuki i kultury Japońskiej
Sale konferencyjne na ponad 300 osób w Krakowie

W poszukiwaniu niezwykłego miejsca na organizację konferencji lub spotkania biznesowego, warto sprawdzić ofertę Muzeum Sztuki i Kultury Japońskiej Manggha. To nowoczesny, funkcjonalny obiekt zaprojektowany przez japońskiego architekta, łączący w sobie nutę egzotyki z nowoczesną stylistyką.

Muzeum znajduje się naprzeciwko Zamku Królewskiego na Wawelu, a więc w jednym z najpiękniejszych miejsc Krakowa. Organizacja konferencji w takim klimacie i takimi widokami z pewnością sprawi, że wydarzenie zostanie zapamiętane. W ofercie centrum konferencyjnego są 3 sale o dosyć dużej powierzchni, którą dodatkowo można połączyć, uzyskując przestrzeń dla 350 uczestników.

Wszystkie sale konferencyjne są klimatyzowane, posiadają profesjonalne oświetlenie i nagłośnienie, a także dostęp do nowoczesnego sprzętu multimedialnego. Na terenie obiektu jest również dostęp do bezprzewodowego internetu. Doskonała sceneria, profesjonalna obsługa, a także szereg dodatkowych usług, które można zamówić w zależności od indywidualnych potrzeb sprawią, że konferencja z pewnością zostanie zapamiętana.

 

9. Hotel Fero Express***

Dane teleadresowe:
ul. Bolesława Śmiałego 60, 30-398 Kraków
Największa sala konferencyjna: 300 osób
Liczba sal konferencyjnych: 7
Ilość miejsc noclegowych: 155
Sprawdź szczegóły oferty konferencyjnej hotelu Fero Express.

 

9. Hotel Fero Express***
9. Hotel Fero Express***

W Hotelu Fero Express znajduje się zarówno bardzo komfortowa część noclegowa, jak i ta dedykowana dla biznesu. Na gości czeka tu 155 miejsc noclegowych, w tym także apartamenty, dla najbardziej wymagających. 

To miejsce to świetny wybór na konferencje, spotkania czy szkolenia. Jest tu 7 nowocześnie wyposażonych sal. Mniejsze z nich świetnie sprawdzą się podczas narad czy rekrutacji. Z kolei w tych na 50, 100 czy nawet 300 osób można zorganizować konferencje czy wykłady. Dobre zaplecze techniczne jakie się tu znajduje się sporym ułatwieniem. Pracownicy chętnie pomogą także w kwestiach organizacyjnych, co jest sporym ułatwieniem, zwłaszcza jeśli planujemy zaprosić wielu uczestników.

Warto poza standardowym bufetem kawowym, zaprosić uczestników eventu na kolację. To doskonała okazja do rozmów w luźniejszej atmosferze, a wszystko to podczas posilania się wybornymi daniami z tutejszej restauracji. Piękne widok z przeszklonego zimowego ogrodu na długo zostanie zapamiętany.

 

10. Holiday Inn Kraków City Center*****

Dane teleadresowe:
Wielopole 4, 31-072 Kraków
Największa sala konferencyjna: 400 osób
Liczba sal konferencyjnych: 12
Ilość miejsc noclegowych: 230 pokoi
Zobacz więcej na: Konferencje w Holiday Inn Kraków City Center lub Holiday Inn Kraków City Centre - sale konferencyjne.

 

10. Holiday Inn Kraków City Center*****
10. Holiday Inn Kraków City Center*****

Połączenie zabytkowego klimatu kamienicy z nowoczesnymi wnętrzami pełnymi licznych wygód zdecydowanie robi wrażenie. Holiday Inn Kraków City Center to gwarancja komfortu najwyższej jakości. Na gości czeka tu ponad 230 pokoi i apartamentów.

Część konferencyjna to ponad 1500 metrów kwadratowych, na których urządzono 12 nowoczesnych sal. Wygodne i stylowe fotele, a także duża i jasna przestrzeń sprawiają, że pracuje się tu komfortowo. Sale można łączyć, dzięki systemom ścian mobilnych. Pozwala to na uzyskanie przestrzeni dla aż 400 osób. Doskonałe zaplecze techniczne jest bardzo pomocne podczas prezentacji czy projekcji. To świetne miejsce na konferencje, szkolenia, a także gale czy bankiety.

Te eleganckie wnętrza aż się o to proszą. Nie należy także zapominać o kwestiach związanych z cateringiem. W czasie dnia świetnie sprawdzi się bufet kawowy, a lunch warto zjeść w hotelowej restauracji, która jednocześnie pomieści do 120 osób

 

11. Qubus Hotel Kraków ****

Dane teleadresowe:
ul. Nadwiślańska 6, 30-527 Kraków
Największa sala konferencyjna: 450 osób
Liczba sal konferencyjnych: 8
Ilość miejsc noclegowych: 375 pokoi
Zobacz więcej na: Konferencje w Hotelu Qubus Kraków.

11. Qubus Hotel Kraków ****
11. Qubus Hotel Kraków ****

Qubus Hotel Kraków to doskonała propozycja dla klientów biznesowych, którzy poszukują miejsca do organizacji konferencji lub innych wydarzeń branżowych. Hotel cieszy się dogodną lokalizacją w centrum miasta, co zapewnia łatwy dostęp zarówno samochodem, jak i za pomocą komunikacji miejskiej.

W Qubus Hotel Kraków dostępne jest nowocześnie wyposażone centrum konferencyjne, które obejmuje kilka funkcjonalnych sal konferencyjnych. Sale te są klimatyzowane i mogą być dostosowane do różnorodnych potrzeb i wymagań organizatorów. Największa z sal może pomieścić do 450 osób, co czyni ją idealnym miejscem na większe sympozja i spotkania branżowe. Wszystkie sale wyposażone są w najnowszy sprzęt multimedialny, w tym projektory, systemy nagłośnienia oraz mikrofony, a także szybki dostęp do Internetu.

Hotel oferuje komfortowe zakwaterowanie w elegancko urządzonych pokojach i apartamentach. Każdy pokój jest wyposażony w nowoczesne udogodnienia, takie jak telewizja satelitarna, bezprzewodowy dostęp do Internetu i klimatyzacja, co gwarantuje wygodę i satysfakcję gości.

Restauracja hotelowa serwuje dania z różnych stron świata, przygotowywane przez doświadczonych szefów kuchni z wykorzystaniem świeżych, lokalnych składników. Śniadanie w formie bufetu zapewnia bogaty wybór ciepłych i zimnych potraw, które zadowolą każdego gościa.

 

12. Teatr Ludowy

Dane teleadresowe:
Osiedle Teatralne 34, 31-948 Kraków
Największa sala konferencyjna: 360 osób
Liczba sal konferencyjnych: 3
Poznaj szczegóły oferty konferencyjnej Teatru Ludowego w Krakowie.

12. Teatr Ludowy
12. Teatr Ludowy

Teatr Ludowy w Krakowie, oprócz swojej podstawowej funkcji jako miejsce prezentacji spektakli teatralnych, oferuje również nowoczesne zaplecze konferencyjne, które umożliwia organizację różnorodnych wydarzeń, takich jak konferencje, seminaria, warsztaty czy spotkania biznesowe.

W Teatrze Ludowym dostępne są różnej wielkości sale konferencyjne, które mogą zostać zaadaptowane do potrzeb organizatorów różnorodnych wydarzeń. Teatr dysponuje trzema salami wyposażonymi w nowoczesny sprzęt audiowizualny, w tym projektory, ekrany, systemy nagłośnieniowe oraz mikrofony, które są niezbędne do przeprowadzenia profesjonalnych prezentacji i konferencji. Sale są klimatyzowane i zapewniają dostęp do bezprzewodowego internetu, co zwiększa komfort uczestników.

Obiekt oferuje również możliwości cateringowe, które mogą być dostosowane do specyficznych wymagań i preferencji gości. Dostępne opcje obejmują zarówno przerwy kawowe z lekkimi przekąskami, jak i bardziej rozbudowane bufety lub uroczyste kolacje.


Data publikacji: 20.05.2024
Data ostatniego komentarza: 22.10.2024

Najnowsze newsy branżowe Kraków

- Konferencje / Sale konferencyjne - Opinie


Marcin

W hotelu Novotel City West naprawdę widać, że myślą o uczestnikach konferencji. Duże sale i nowoczesny sprzęt to atuty nie do przecenienia. Czułem się tam komfortowo, ale czasem było nieco głośno w holu. Po konferencjach polecam wybrać się do Parku Jordana na spacer. Jest blisko, a powietrze i ścieżki są idealne do zresetowania głowy po całym dniu pełnym spotkań. Plusem jest, że wszędzie dojdziesz pieszo. Reasumując, miejsce jest świetne do pracy, ale i relaksu.

Tomek

Muszę przyznać, że Premier Kraków Hotel jest naprawdę spoko. Nowoczesne wnętrza zdecydowanie robią wrażenie. Co prawda, czasami Internet trochę szwankował, ale ogólnie dało się pracować. Śniadania i przerwy kawowe były na wysokim poziomie, a wieczorem można było się zrelaksować w saunie. Lokalizacja też na plus, do centrum Krakowa jest niedaleko. Świetne miejsce na szkolenie czy konferencję.

Marek

W tym roku byłem na konferencji w Premier Kraków Hotel i muszę przyznać, że miejsce jest naprawdę spoko! Sala konferencyjna świetnie wyposażona, dużo miejsca, klimatyzacja działała bez zarzutu. Internet trochę wolny, ale dało się przeżyć. Pokoje czyste i wygodne, a jedzenie w restauracji pierwsza klasa. Fajnym dodatkiem była bliskość do centrum, więc wieczorem mogliśmy wyskoczyć na Rynek. Polecam ten hotel, jeśli szukacie komfortu i dobrej lokalizacji.

Dodaj opinię

Nasi partnerzy

Hotel Gołebiewski
Copernicus Toruń
BCC Events Pałac Lubomirskich
ArtHotel Stalowa52
Qubus Hotel Wrocław
img
EB_logo
Everitum_logo
Media_Solutions_Group_logo
Wykładnia.pl logo
Agencja Mpower
Elite Music dostawca usług eventowych
JC tłumaczenia logo
Wykładnia.pl logo
Back to Top