Pokaż więcej
Nazwa sali | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stolow | |
---|---|---|---|---|
![]() |
Golden I + II (Pokaż) | 232m2 |
![]() 270 ![]() 180 ![]() 130 ![]() 60 |
|
![]() |
Platinum I + II + III (Pokaż) | 222m2 |
![]() 250 ![]() 170 ![]() 120 ![]() 60 |
|
![]() |
Patinum I + II (Pokaż) | 174m2 |
![]() 170 ![]() 120 ![]() 100 ![]() 45 |
|
![]() |
Golden II (Pokaż) | 130m2 |
![]() 150 ![]() 100 ![]() 100 ![]() 50 |
|
![]() |
Platinum II + III (Pokaż) | 131m2 |
![]() 150 ![]() 90 ![]() 65 ![]() 40 |
|
![]() |
Golden I (Pokaż) | 102m2 |
![]() 110 ![]() 70 ![]() 60 ![]() 40 |
|
![]() |
Platinum I (Pokaż) | 91m2 |
![]() 100 ![]() 48 ![]() 45 ![]() 30 |
|
![]() |
Patinum II (Pokaż) | 82m2 |
![]() 90 ![]() 40 ![]() 36 ![]() 25 |
|
![]() |
Patio (Pokaż) | 180m2 |
![]() 70 ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Platinum III (Pokaż) | 43m2 |
![]() 40 ![]() 24 ![]() 20 ![]() 20 |
|
Pokaż więcej sal |
||||
![]() |
Silver I (Pokaż) | 43m2 |
![]() 30 |
|
![]() |
Silver II (Pokaż) | 43m2 |
![]() 30 |
|
![]() |
Steel (Pokaż) | 30m2 |
![]() 20 ![]() 20 ![]() 12 ![]() 12 |
|
Pokaż mniej sal |
Hotel Golden Tulip Warsaw Center to doskonale miejsce na organizację spotkań biznesowych, konferencji czy szkoleń. Posiada szeroką bazę szkoleniowo konferencyjną.
Przestronne i komfortowe sale mogące pomieścić 300 osób. Sale są wyposażone w funkcjonalny i profesjonalny sprzęt oraz oświetlenie z możliwością całkowitego zaciemnienia. Sale są dźwiękoszczelne, co sprawia, ze każde spotkanie jest idealne i dopracowane pod każdy względem.
Spotkania przygotowywane są z największą dbałością. Każdy z gości może zasugerować jak takie spotkanie ma wyglądać, a zostanie dopracowane tak jak sobie tego życzy. O wszystko dba profesjonalna obsługa. Na terenie hotelu znajduje się podziemny parking dla gości.
Więcej informacji: Konferencje i szkolenia w Hotel Golden Tulip Warsaw Center
Hotel posiada 143 pokoje do dyspozycji gości w tym także o podwyższonym standardzie apartamenty dla bardziej wymagających gości. Pokoje przystosowane są dla osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi. Hotel oferuje pokoje standardowe, exclusive oraz apartamenty typu exclusive.
Pokoje są bardzo dobrze wyposażone i urządzone. Znajdziemy w nich wygodne łóżka, łazienkę z wanna i prysznicem, wygodne miejsce do pracy, bezpłatny Internet, klimatyzację, lodówkę, zestaw powitalny, a w nim kawa, herbata, woda mineralna, suszarkę do włosów, sejf, TV, radio oraz prasownice do spodni.
W apartamentach czeka na nas identyczne wyposażenie z dodatkiem ręczników i szlafroków oraz mini barku. Goście mogą tu wypocząć i zrelaksować się po ciężkim dniu pracy. Personel recepcji służy pomocą w organizacji transferu oraz usługi pralni.
W hotelu znajduje się Restauracja i Bar Banache. Zachwyca najlepszymi daniami kuchni polskiej oraz między narodowej. Szef kuchni dba o podniebienia nawet najbardziej wymagających gości. W restauracji można zjeść przepyszne śniadania, która doda energii na cały dzień.
Panuje tu miła i relaksująca atmosfera. Restauracja urządzona jest w nowoczesnym stylu. Serwowane są produkty najlepszej, jakości. Znajdują się tu również potrawy wegańskie oraz specjały regionalne przygotowywane z lokalnych produktów.
Goście mogą zorganizować idealne spotkanie biznesowe i towarzyskie. W barze natomiast serwowane są najlepsze drinki.
Goście hotelowi mogą skorzystać z wielu atrakcji związanych ze zwiedzaniem miasta Warszawy i jego okolic. Z hotelu można piechota udać się do pobliskiego Muzeum Powstania Warszawskiego oraz Starówki.
Hotel przygotował także dla osób, które lubią sport i ruch sale fitness oraz siłownię. Dodatkowym relaksem będzie za pewne strefa Wellness. Goście mogą się tu odprężyć podczas zabiegów, skorzystać z sauny i basenów.
Hotel Golden Tulip Warsaw Center usytuowany jest zaledwie cztery minuty jazdy od warszawskiego centrum wystawniczo-konferencyjnego Expo XXI wieku oraz piętnaście minut spacerkiem od Dworca Kolejowego Warszawa Centralna.
Jest jednym z najlepiej zlokalizowanych hoteli w Warszawie. Łatwo tutaj trafić i dojechać. Lokalizacja sprawia, ze hotel odwiedzają nie tylko goście biznesowi, ale także rodziny z dziećmi.