Sale konferencyjne | Nazwa sali konferencyjnej | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stołów |
---|---|---|---|---|
Sala Bukova (Pokaż) | 750m2 |
820 450 370 230 |
||
Sala Bukova 4 (Pokaż) | 250m2 |
280 150 130 80 |
||
Sala Bukova 1 (Pokaż) | 165m2 |
180 100 80 50 |
||
Sala Bukova 2 (Pokaż) | 165m2 |
180 100 80 50 |
||
Sala Bukova 3 (Pokaż) | 165m2 |
180 100 80 50 |
||
Sala Kubalonka 1 (Pokaż) | 54m2 |
65 25 |
||
Sala Kubalonka 2 (Pokaż) | 54m2 |
65 25 |
||
Sala Kamienny 1 (Pokaż) | 27m2 |
|
||
Sala Kamienny 2 (Pokaż) | 27m2 |
|
||
Sala VIP Room (Pokaż) | 34m2 |
|
Hotel Crystal Mountain w odpowiedzi na oczekiwania klientów biznesowych proponuje aż 11 przestrzeni konferencyjnych o zróżnicowanej wielkości. W największej sali może pomieścić się aż 820 osób. Najbardziej kameralna przestrzeń skierowana jest natomiast do 12 osób.
Różnorodność dostępnych w obiekcie sal pozwala na łatwe dostosowanie idealnej przestrzeni do swoich wymagań i umożliwia bardzo komfortowe korzystanie z danej oferty. Wszystko to ostatecznie przekłada się na bardzo duże zadowolenie z wybrania oferty obiektu, który spełni wszystkie oczekiwania.
Każda sala jest urządzona w nowoczesnym stylu i dla zwiększenia komfortu gości posiada wyposażenie w nowoczesny sprzęt, który umożliwia bardziej komfortowe prowadzenie spotkań. Prelegenci nie będą mieli dzięki temu żadnego problemu z przekazaniem wartościowej wiedzy dla odbiorców.
Więcej informacji: Konferencje w hotelu Crystal Mountain.
W ramach bazy noclegowej hotelu proponowanych jest aż 491 pokoi w różnych standardach. Dla gości przygotowane zostały zarówno klasyczne przestrzenie noclegowe, jak i przestronne apartamenty. Każda osoba znajdzie coś dla siebie z bogatej oferty noclegowej.
Łącznie w hotelu nocować może nawet 1000 osób. Każdy z pokoi urządzony jest w nowoczesnym stylu i tym samym tworzy idealne warunki do wypoczynku i relaksu w dedykowanych do tego przestrzeniach.
Na gości w pokojach czeka wiele udogodnień, a także takie dodatki jak żelazko, suszarka do włosów, zestawy do pielęgnacji, minibarek czy zestaw do przygotowania kawy i herbaty.
W hotelu proponowane są dwie restauracje. Obie specjalizują się w przyrządzaniu smacznych potraw, a jednocześnie z okien można podziwiać panoramę gór. W restauracji można skosztować dań kuchni regionalnej i międzynarodowej.
Dodatkowo sommelier pomoże w dobraniu najlepszych win do posiłków. Zainteresowane osoby mogą w hotelu zorganizować także bankiet.
Hotel oferuje także mnóstwo możliwości rekreacji. Goście mogą wybrać się na trekking po okolicznych terenach. Znajdujące się w pobliżu góry pozwalają na spędzenie wielu godzin na pieszych wędrówkach.
Dodatkowo w samym hotelu dostępna jest rozbudowana strefa SPA, w której można liczyć na wiele zabiegów pielęgnacyjnych i również można o siebie zadbać.
Świetne położenie w miejscowości Wisła pozwala na łatwy dojazd z całej Polski. Jednocześnie otoczony zielenią obiekt gwarantuje znakomite widoki i pozwala cieszyć się świetnym powietrzem.
Znajduje się w dodatku zaledwie 1,5 km od centrum. Goście obiektu mogą zatem zrelaksować się i skorzystać z wszystkich najważniejszych atrakcji miasta.
Hotel Crystal Mountain***** zrobił na mnie ogromne wrażenie swoim zapleczem konferencyjnym. Sale są przestronne, świetnie oświetlone i klimatyzowane, co zapewnia komfort uczestnikom. Dostępne są też różne ustawienia sali, w zależności od potrzeb wydarzenia. Obsługa jest zawsze gotowa do pomocy, co znacząco podnosi jakość organizacji. Cieszę się także z wysokiego standardu usług dodatkowych: wspaniałe spa, baseny i bogata oferta gastronomiczna to duży plus.