Sale konferencyjne | Nazwa sali konferencyjnej | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stołów |
---|---|---|---|---|
Sala Forum | 125m2 |
125 100 |
Hotel Secesja dysponuje jedną salą konferencyjną o powierzchni 125 mkw. Sala w zależności od układu miejsc siedzących jest w stanie pomieścić do 90 osób. Przestrzeń jest przygotowana pod organizację konferencji oraz szkoleń.
Secesja Hotel zadbał o kompletne wyposażenie przestrzeni w niezbędny sprzęt konferencyjny, który gwarantuje wysoki komfort prowadzenia wszelkich wydarzeń. Wyposażenie w podstawie obejmuje ekran, TV, 2xflipchart. Za dopłatą można również wynająć nagłośnienie, rzutnik multimedialny oraz kabinę symultaniczną.
Możliwe jest zatem przygotowanie pomieszczenia pod konkretne wydarzenie i pełne dostosowanie go do wymagań klientów biznesowych, którzy zamierzają zorganizować w nim wydarzenie. W przygotowaniu sali z chęcią pomoże personel hotelowy, który jest do dyspozycji wszystkich klientów.
Więcej informacji: Sale konferencyjne w Hotelu Secesja
Obiekt dysponuje rozbudowaną bazą noclegową. W hotelu dostępne są pokoje jednoosobowe, dwuosobowe, apartamenty oraz pokoje dostosowane do osób niepełnosprawnych. Każdy z pokoi wyposażony jest w łóżka, czystą pościel, ręczniki dla gości, suszarkę do włosów, zestaw naczyń, telewizor oraz inne udogodnienia.
Goście mogą dzięki temu w komfortowych warunkach zrelaksować się i odpocząć po konferencji. Osoby nocujące w pokojach dostępnych w hotelu mogą również w razie problemów skorzystać z całodobowej obsługi hotelowej, która rozwiąże wszystkie problemy.
W Hotelu Secesja nie mogło również zabraknąć restauracji, która przygotowuje dla gości smaczne posiłki. Rozbudowane menu restauracji sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Każdego dnia od godziny 7:00 do 10:00 w formie bufetu szwedzkiego dostępne są śniadania przygotowywane ze świeżych składników.
Natomiast w godzinach 11:00-20:00 restauracja serwuje obiady oraz kolacje. Restauracja to świetne miejsce na zjedzenie posiłku po konferencji lub szkoleniu i spędzenie czasu z innymi osobami.
W restauracji dostępnych jest również wiele rodzajów alkoholu i istnieje możliwość zamawiania drinków przyrządzanych przez doświadczonych barmanów.
Dla gości hotelu czeka mnóstwo interesujących atrakcji po skończonej konferencji. Przede wszystkim położenie hotelu w ścisłym centrum pozwala odbyć spacer po Starym Mieście czy zwiedzić Wawel. W okolicy hotelu dostępnych jest także wiele muzeów i innych ciekawych miejsc.
Po konferencji można zatem wybrać się na zwiedzanie Krakowa i poznać wiele atrakcji oferowanych przez miasto. Gości biorący udział w wydarzeniu z pewnością nie będą się nudzić i będą mieli możliwość spędzenia czasu w atrakcyjny sposób.
Hotel położony jest bezpośrednio w Krakowie. Obiekt dzieli zaledwie 5 minut od Wawelu, Rynek Główny znajduje się w odległości 1,3 km, a Lotnisko Kraków-Balice oddalone jest o 10 km.
Takie położenie obiektu sprawia, że goście hotelowi będą mogli z łatwością skorzystać z wszystkich najważniejszych atrakcji miasta i miło spędzić w nim czas.