ul. Spacerowa 3, Łukęcin
ul. Spacerowa 3, 72-400 Łukęcin
tel. (91) 381 26 97, (91) 381 26 19
Wielki Błękit to kameralny obiekt, położony w środku sosnowego lasu, nad samym morzem. To miejsce idealne na przeprowadzanie spotkań firmowych, niezakłócanych miejskim gwarem oraz odpoczynku po trudach spotkania.
Wnętrza zostały odrestaurowane i zaprojektowane w sposób nowoczesny, gustowny i z dbałością o detale. Centrum ośrodka stanowi foyer z kawiarenką, biblioteczką oraz stanowiskami internetowymi dla gości.
Ośrodek oferuje 310 miejsc hotelowych w słonecznych, 2 i 3-osobowych, pokojach z łazienkami i balkonami oraz apartamentach rodzinnych, a dodatkowo posiada również pokoje z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych.
Restauracja oferuje smaczne dania kuchni polskiej inspirowane lokalną tradycją. Oferowane są śniadania w formie bufetów, lekkie lunche z pysznym deserem oraz napojami, oraz obfite obiadokolacje.
Centrum konferencyjne to 5 nowoczesnych, w pełni wyposażonych sal, które umożliwiają obsługę grup do 300 osób. Przestrzeń i duże możliwości jej aranżacji, dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, są dodatkowymi walorami kompleksu. Reprezentacyjne foyer o powierzchni ok. 300 m2 to doskonałe rozwiązanie na organizacje wydarzeń takich jak wystawy, czy stoiska targowe. Kameralne położenie Ośrodka oraz pełne zaplecze hotelowo-gastronomiczne i rekreacyjne gwarantują powodzenie organizowanego wydarzenia.
Wyposażenie sal konferencyjnych obejmuje:
Wilnowo 34, Morąg
Wilnowo 34, 14-200 Morąg
tel. 89 758 01 73
Narie Resort & SPA to miejsce gdzie w ciszy i spokoju można nacieszyć się sielskim krajobrazem i niebanalnymi widokami na Jezioro Narie. Idealny wybór, dla osób ceniących sobie styl i komfort, na organizację wszelkiego rodzaju konferencji, wydarzeń biznesowych czy okolicznościowych. Kurort zajmuje prawie 100 ha.
Na gości czeka 25 pokoi, Standard oraz Premium, luksusowe apartamenty oraz dwa domki. Cechą charakterystyczną jest ich minimalistyczne wykończenie i wywianowane wzornictwo. Do wyposażenia pokoi należy min. : tv, telefon, minibar, ekspres do kawy i herbaty. Korzystanie z łazienki umilą hotelowe kosmetyki, szlafroki i kapcie czy suszarka do włosów. Szczególnie przydatne dla gości biznesowych okaże się biurko do pracy przy którym zasiąść można w wygodnym fotelu. Dla osób potrzebujących więcej prywatności przygotowano Dom Mazurski z 3 sypialniami, 2 salonami, kuchnią i własnym ogrodem, mogący pomieścić do 6 osób.
Restauracja serwuje dania kuchni polskiej i regionalnej, które przygotowywane są z własnych półproduktów lub pochodzą od sprawdzonych lojalnych dostawców. Na terenie kurortu znajduje się ekologiczny ogród, pasieka oraz wędzarnia. Na prywatnej plaży znajduje się bar z szeroką ofertą napoi, drinków i smacznych przekąsek.
Do dyspozycji gości biznesowych oddano Salę Kinową, która idealnie nadaje się do organizacji kameralnych spotkań konferencyjnych, rekrutacyjnych oraz integracyjnych. Wyposażona została w profesjonalny sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia wydarzeń biznesowych. Istnieje możliwość zorganizowania przerw kawowych.
Po trudach konferencji można zregenerować siły w strefie Wellness & SPA. W ofercie masaże tajskie, relaksacyjne oraz przy użyciu kamieni. Zabiegi wykonywane są na bazie kosmtyków ekskluzywnej marki Babor. Strefę Wellness uzupełnia basen z przeciwprądem o wymiarach 18 x 8, jacuzzi,słoneczna łączka, w można zażywać zdrowych kąpieli słonecznych oraz dwie sauny: parowa i sucha. Dla fanów sportów przygotowano korty tenisowe, siłownię oraz elektryczne motorówki. Można popływać kajakiem lub wybrać się na jazdę konną.
Do dyspozycji gości oddano również, jedyny w Polsce, pływający dom – House Boat - który mieści się na prywatnej plaży, na której do dyspozycji Gości znajduje się również bar.
ul. Beskidzka 40, Szczyrk
ul. Beskidzka 40, 43-370 Szczyrk
tel. 33 827 19 00, 502 519 296, 505 668 919
ul. św. Teresy 111, Łódź
ul. św. Teresy 111, 91-222 Łódź
tel. 42 652 99 90, 601 654 488
Serdecznie Państwa zapraszamy do nowoczesnego hotelu położonego na przedmieściach Łodzi. mHotel*** to wielofunkcyjny obiekt, o wysokim standardzie i klimatycznym wnętrzu. Doskonałe miejsce do organizowania wszelkiego rodzaju imprez integracyjnych, konferencji, bankietów, szkoleń.
Oferujemy przestronne i komfortowe pokoje z dostępem do szerokopasmowej sieci WIFI, telewizją oraz łazienką wyposażoną w suszarkę. Do dyspozycji posiadamy 3 apartamenty, restaurację, sale konferencyjno- bankietowe oraz SPA.
Konferencje
Spała, ul. Hubala 15, Spała
Spała, ul. Hubala 15, 97-215 Spała
tel. 44 710 13 22, 663 764 813, 887 870 239, 697 868 444
ul. Kościuszki 132, Elbląg
ul. Kościuszki 132, 82-300 Elbląg
tel. 55 235-04-70
Zaplecze szkoleniowo – konferencyjne
Jeżeli szukają Państwo miejsca szkoleniowo – konferencyjnego w Elblągu, to propozycja Hotelu Młyn może okazać się doskonałym Wyborem. Oddajemy do Państwa dyspozycji cztery sale konferencyjne mogące pomieścić, w zależności od ustawienia stołów i krzesełek od 10 do nawet 150 osób. Mają Państwo do wyboru:
Salę Winiarnia – piękne sklepienie i ceglane ściany tworzą niesamowity klimat, sala może pomieścić 20 osób w układzie konferencyjnym bądź 30 w układzie kinowym.
Sala Kominkowa – to doskonale urządzone i wyposażone wnętrze mogące przyjąć 30 osób w układzie kinowym, lub 70 w konferencyjnym.
Sala Bankietowa – to nasza największa sala, która może pomieścić do 150 osób. Idealna na większe wydarzenia i eventy.
Sala Kameralna – oferuje 15 miejsc konferencyjnych, idealna na spotkania w mniejszym gronie, często wybierana na negocjacje biznesowe, rozmowy rekrutacyjne i spotkania zarządów.
W każdej sali mogą Państwo bezpłatnie korzystać ze sprzętu konferencyjnego w postaci mikrofonów, nagłośnienia, flipchartów, ekranów, rzutników multimedialnych, laptopów i telewizorów. Hotel dysponuje dwoma zamykanymi i dwoma otwartymi parkingami – bezpłatnymi dla Gości konferencyjnych. Podczas szkoleń możemy zaproponować usługi cateringowe w formie przerwy kawowej jednorazowej lub stałej, lunchu, bądź dwudaniowego obiadu.
Baza noclegowa
Hotel Młyn może Państwu zaoferować bazę noclegową dla 100 osób. Łącznie posiadamy 48 pokoi, w tym 28 Pokoi*** i 20 Pokoi****. Są to pokoje jedno i dwuosobowe, pokoje rodzinne i apartamenty. Pokoje*** mieszczą się w zabytkowej części Młyna Wodnego, gdzie znajda Państwo również recepcję i restaurację. Pokoje**** oraz nasz ośrodek SPA, znajdują się w zabytkowym budynku biblioteki, relokowanym ze Starówki. Obydwa budynki połączone są przejściem podziemnym. Wszystkie pokoje posiadają łazienki z prysznicami, telefon, telewizor, biurko. W cenie noclegu Goście hotelowi, którzy wybrali Pokoje***, mają zapewnione śniadanie, dostęp do internetu i 100 – minutowy karnet do naszego SPA. Pokoje **** są wyposażone w bardziej eleganckie i nowoczesne, większa łóżka, a także sterowaną klimatyzację, lodówkę, czajnik i zestaw kawowy, sejf, rozkładaną sofę dwuosobową lub dwa fotele, duży telewizor LCD oraz nieograniczony dostęp do Aqua SPA i korzystania ze stołu bilardowego. Dysponujemy również parkingiem na 40 aut oraz licznymi atrakcjami na świeżym powietrzu, z ogrzewaną chatą grillową.
Oferta konferencyjna
Zaplecze gastronomiczne
Hotelowa Restauracja zaprasza wszystkich Gości na serwowane w godzinach 7:00 – 9:30 śniadania. Na życzenie Państwa może być podane w innych godzinach, lub możemy przygotować lunch – pakiety. W porze obiadowej zapraszamy na pyszne potrawy kuchni polskiej i europejskiej. Jakość naszych dań ocenili Państwo w 86% jako ”doskonałe” na Trip Advisor. Dzieci mogą liczyć na kompozycje obiadowe przygotowane specjalnie dla nich, a po posiłku mogą pobawić się w przygotowanej przez nas Sali zabaw i placu rozrywki. Dla zakochanych mamy specjalną propozycję w postaci kolacji dla dwojga w wieżyczce widokowej. W okresie letnim lub przy sprzyjającej pogodzie zapraszamy na posiłki do naszego ogródka.
Rekreacja
Serdecznie zapraszamy do odwiedzin w naszym Aqua SPA, gdzie można popływać w basenie z przeciwprądem, odpocząć w niecce rekreacyjnej wyposażonej w wodospad, gejzer, bicze wodne i powietrzne leżanki. Najmłodsi Goście mogą pobawić się na wodnej zjeżdżalni lub popluskać w brodziku z parasolem – deszczownią. Możemy tez zaproponować Państwu różnorodne masaże takie jak relaksacyjny, dla dwojga, połączony z peelingiem lub dedykowane sportowcom i osobom prowadzącym siedzący tryb życia. Do Państwa dyspozycji jest również sauna sucha i parowa oraz jacuzzi. Dla dzieci przygotowaliśmy pokój rozrywek, gdzie można również pograć w bilard i piłkarzyki.
Usługi dodatkowe
Proponujemy Państwu pikniki na świeżym powietrzu i skorzystanie z naszej zamykanej i ogrzewanej chaty grillowej. Dla turystów, Gości indywidualnych i rodzin z dziećmi organizujemy wycieczki do pobliskich miejscowości. Wizyta we Fromborku lub Malborku może okazać się doskonałym pomysłem na spędzenie dnia. Organizujemy również rejsy po Kanale Elbląskim, ale także po Zalewie Wiślanym do Krynicy Morskiej. Oferujemy również kurlandzkie kąpiele, oraz dostęp do okolicznych atrakcji ze specjalnymi zniżkami dla Gości Hotelu. Amatorzy spacerów, joggingu i wycieczek rowerowych znajdą bezpośrednio obok naszej rezydencji ścieżki rowerowe w tym Pomorską Drogę Świętego Jakuba i Green Velo – której nasz hotel jest certyfikowanym partnerem.
Lokalizacja
Hotel Młyn Aqua SPA Elbląg ze swoją zabytkową zabudową, usytuowany jest w malowniczej, zielonej części miasta, pomiędzy Lasem Bażantarnia i Parkiem Dolinka. Piętnastominutowy spacer pozwoli znaleźć się w centrum Elbląga. Często odwiedzany przez turystów Kanał Elbląski z systemem pochylni oddalony jest od naszego obiektu o niecałe 5km, a wyciąg narciarski Góra Chrobrego 1,5km. Niespełna 40km dzieli nas od Morza Bałtyckiego.
Guzowy Piec 17, Gietrzwałd
Guzowy Piec 17, 11-036 Gietrzwałd
tel. 89 513 12 18
Bajkowy Zakątek, to nietuzinkowe miejsce, położne w sercu Warmii i Mazur, w niewielkiej wiosce Guzowy Piec. Sąsiedztwo przyrody, pięknych lasów, jeziora dają możliwość przeprowadzenia konferencji w ciszy i spokój.
Na kompleks, wzorowany na bajkach, składa się: pensjonat Zapiecek wraz ze stylizowanymi domami warmińskimi, centrum konferencyjne, strefa Wellness & SPA, Agencja Eventowa AndersLand oraz bogata baza rekreacyjno-wypoczynkowa.
Zaplecze konferencyjno-szkoleniowe
Centrum konferencyjne składa się z czterech sal, wyposażonych w nowoczesny sprzęt audio-wizualny, z których największa, klimatyzowana, pomieści 120 osób. Dla gości biznesowych przygotowano szereg dedykowanych ofert oraz pomysłów na firmowe integracje. W okresie letnim można zorganizować spotkania w plenerze. Polecamy zapoznać się ofertą Agencji Eventowej.
Baza noclegowa
Baza noclegowa obiektu to prawie 100 miejsc noclegowych, na które składają się miejsca w pensjonacie oraz chatach. Pokoje wyposażone są w łazienkę z prysznicem, tv sat, Interenet Wi-Fi oraz telefon. Domki Mazurskie mogą pomieścić od 2 do 6 osób. Posiadają wydzielone części sypialne oraz dzienne wraz z pełni wyposażonym aneksem kuchennym i łazienką.
Zaplecze gastronomiczne
Restauracja "Pod Kogutem" serwuje dania kuchni polskiej oraz regionalnej, przygotowane na bazie sezonowych produktów. Szczególnie polecanym daniem są wszelkiego rodzaju pierogi.
Rekreacja
Po trudach konferencji i wyczerpujących spotkaniach biznesowych warto skorzystać z usług Natural SPA, które wykorzystuje bogactwa natury oparte przede wszystkim na owocach – jabłkach, winogronach, ekstraktach z dzikich jagód, malin oraz na kwiatach – lawendy i róż.
Bajkowy Zakątek to:
Krasiczyn 179, Krasiczyn
Krasiczyn 179, 37-741 Krasiczyn
tel. 16 671 83 12
Zespół Zamkowo - Parkowy w Krasiczynie to, kompleks hotelowo – konferencyjny, mieszczący się w XVII wiecznym, odrestaurowanym, renesansowym zamku.
Hotel oferuje noclegi w standardzie trzy gwiazdkowym w pokojach jedno, dwu i trzyosobowych oraz w pokojach o podwyższonym standardzie na zamku, w Powozowni oraz w Pawilonie Myśliwskim i Pawilonie Szwajcarskim.
Restauracja hotelowa serwuje dania kuchni staropolskiej oraz popularne potrawy kulinarne z innych stron świata.
Sale konferencyjne mieszczą się w XVII wiecznych odrestaurowanych salach balowych. Wszystkie sale są klimatyzowane oraz wyposażone w projektory multimedialne, ekrany, sprzęt nagłaśniający, flipcharty oraz komputer. Na terenie ośrodka dostępny jest Internet Wi-Fi.
Chotowa 87c, Grabiny
Chotowa 87c, 39-217 Grabiny
tel. 14 670 65 00
PREZENTACJA FILMOWA GRAND Chotowa Hotel*** SPA & Resort
GRAND Chotowa Hotel*** SPA & Resort to idealne miejsce na oraganizację konferencji, szkolenia czy spotkania biznesowego. Resort położony jest na terenie 14 hektarowego sosnowego lasu, tuż nad zalewem, z czystą plażą. Obiekt dysponuje centrum fitness oraz SPA. Dodatkowym atutem jest położenie w niedalekiej odległosci od głównych szlaków komunikacyjnych. Najbliższy zjazd autostradowy Dębica Zachód – 8 km od ośrodka.
Restauracja Szlachecka serwuje dania lokalne, uzupełnione potrawami inspirowanymi kulinarnymi podróżami. Wszystkie potrawy powstają z surowców pozyskanych od lokalnych dostawców. Wspieramy okoliczną gospodarkę oraz rodzinne tradycje. Część restauracji jest przeszklona i tworzy Oranżerię. Wiosną i latem można delektować się pięknym widokiem.
GRAND Chotowa Hotel*** SPA & Resort dysponuje trzema salami konferencyjnymi z pełnym zapleczem multimedialnym. Na życzenie klienta obsługa może przygotować event także od strony merytorycznej. Teren obiektu jest ogrodzony i monitorowany, z darmowym parkingiem. W ofercie znajdują się również imprezy integracyjne, biesiady, gry terenowe oraz inne imprezy o charakterze integracyjno- sportowym.
Do atrakcji znajdujących się w Hotelu można zaliczyć: park linowy, ściankę wspinaczkową oraz zjazd Tyrolką. Przy Resorcie działa także wypożyczalnia różnego rodzaju sprzętu pływającego. Daje to możliwość odprężenia się, po długiej konferencji, podczas krótkiego spływu kajakiem czy łódką.
ul. Zamkowa 22, Baranów Sandomierski
ul. Zamkowa 22, 39-450 Baranów Sandomierski
tel. 15 811-80-39
Zespół Zamkowo - Pałacowy w Baranowie to odrestaurowana dawna rezydencja magnacka z końca XVI wieku. W kompleksie znajdują się sale konferencyjne, muzeum oraz akademia golfa. Obiekt otoczony jest 14 hektarowym parkiem.
Pokoje hotelowe znajdują się w komnatach zamkowych oraz w Hotelu Zamkowym, powstałym na podwalinach dawnej „służbówki”. Wszystkie pokoje hotelowe są klimatyzowane oraz posiadają własną łazienkę oraz dostęp do Internetu.
Restauracja Magnacka serwuje dania nawiązujące do tradycyjnej kuchni polskiej.
Największa „Sala nad Stawem” daje możliwość organizacji konferencji dla 200 osób. Wyposażona jest w ekrany, profesjonalne nagłośnienie oraz możliwość tłumaczeń symultanicznych.
Al. Krakowska 266, Warszawa
Al. Krakowska 266, 02-210 Warszawa
tel. 48 22 5752888, 48 22 5752801
Zaplecze szkoleniowo-konferencyjne
Hotel Mercure Warszawa Airport posiada doskonale wyposażone zaplecze konferencyjne, które doskonale sprawdza się na organizację szkoleń, konferencji, imprez integracyjnych, eventów i spotkań biznesowych. W ofercie centrum konferencyjnego znajduje się 6 sal o zróżnicowanej wielkości. Sale konferencyjne mogą pomieścić od kilkunastu do kilkudziesięciu osób, są więc dostosowane do przygotowywania imprez o średniej wielkości. Wszystkie sale konferencyjne są bardzo dobrze wyposażone, mają jasne ściany, ciepłe kolory mebli i dywanów, są więc doskonałymi warunkami do spotkań biznesowych. Sale mają dobre oświetlenie z możliwością zaciemnienia i klimatyzację. Do dyspozycji uczestników spotkań jest dostęp do bezprzewodowego internetu, a także wszystkie niezbędne sprzęty multimedialne i audiowizualne, między innymi flipcharty, projektory, rzutniki oraz ekrany multimedialne. Centrum konferencyjne posiada również dobre zaplecze biurowe, z którego organizatorzy konferencji mogą bez przeszkód korzystać.
Baza noclegowa
Hotel Mercure Warszawa Airport posiada 193 miejsca noclegowe w eleganckich, świetnie zaprojektowanych i komfortowo wyposażonych pokojach. Do dyspozycji są pokoje rodzinne, a także apartamenty o podwyższonym standardzie. Wszystkie pokoje posiadają wszelkie udogodnienia, jakie potrzebne są gościom oczekującym wygody, komfortu i doskonałych warunków lokalowych. Pokoje posiadają nowocześnie wyposażone łazienki, na stanie są zestawy do parzenia kawy i herbaty z wygodnymi w obsłudze czajnikami. W apartamentach o podwyższonym standardzie jest również dostęp do szybkiego, bezprzewodowego internetu. We wszystkich pokojach znajdują się natomiast telewizory z możliwością korzystania z telewizji sanitarnej. Baza noclegowa hotelu Mercure Warszawa Airport spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Dużym ułatwieniem i udogodnieniem dla gości przybywających z daleka jest możliwość zameldowania się online.
Zaplecze gastronomiczne
Zaplecze gastronomiczne hotelu Mercure Warszawa Airport jest doskonale przygotowane do przyjmowania zarówno gości indywidualnych, jak i grup zorganizowanych. Hotelowa restauracja serwuje eleganckie, różnorodne śniadania, lunche i kolacje. Możliwe są posiłki na świeżym powietrzu na wygodnym i przestronnym tarasie, z którego chętnie korzystają goście przybywający do stolicy w sezonie wiosenno-letnim. Restauracja przygotowuje również kompleksową oprawę kulinarną wszystkich konferencji, szkoleń, eventów i innych spotkań biznesowych, które odbywają się w obiekcie. Wszystkie posiłki przygotowywane są zgodne z oczekiwaniami i zamówieniem organizatorów spotkań biznesowych. Uczestnicy konferencji mają przygotowywane serwisy kawowe, poczęstunki, eleganckie obiady, przyjęcia i wieczorne bankiety, które są przygotowywane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Restauracyjna kuchnia przygotowuje potrawy oparte o regionalną kuchnię polską, a także inspirowane wieloma kuchniami świata. Doskonała jakość produktów, świeże składniki oraz niezwykłe połączenia kulinarne sprawiają, że oferta posiłków w hotelu Mercure Warszawa Airport spotyka się z dużym uznaniem nawet najbardziej wymagających gości.
Lokalizacja
Hotel Mercure Warszawa Airport znajduje się w dogodnej lokalizacji w biznesowej części Warszawy w dzielnicy Włochy. Nieopodal hotelu, w odległości minuty spaceru, znajduje się przystanek tramwajowy Warszawa-Włochy, z którego można w ciągu kilkunastu minut dojechać do centrum Warszawy. Hotel jest również świetnie skomunikowany z dworcami kolejowymi oraz z Lotniskiem Chopina, które znajduje się w odległości 4 kilometrów od obiektu. Do hotelu Mercure bez problemu dotrą więc goście, którzy przybywają do Warszawy drogą lotniczą lub pociągiem. Obiekt posiada duży, strzeżony parking, na którym mogą zostawić auta osoby przyjeżdżające do stolicy własnymi autami. Hotel Mercure Warszawa Airport znajduje się niedaleko wielu stołecznych atrakcji, dzięki czemu hotelowi goście mają możliwość zwiedzania miasta.
Opinie o Hotelu Mercure Warszawa Airport
Ewelina
Świetny hotel blisko lotniska. Często wybieram hotel Mercure, bo znam markę i wiem, że nic mnie nie zaskoczy. Doskonały wybór dla podróżujących w delegacji. Dobra lokalizacja, podziemny garaż, parking, jak dla mnie to wspaniałe udogodnienia. Do tego duży plus dla restauracji i baru. Śniadania z bogatą ofertą, obiady bardzo dobre. Na późne śniadanie, czy wczesną okazję też nie ma żadnego problemu. Sale konferencyjne oferowane przez hotel, przewyższają niektóre „profesjonalne” obiekty tego typu, więc naprawdę warto zainteresować się ich ofertą. Najlepsze jest to, że niezależnie czy podróżowało się samolotem, koleją czy własnym autem, to lokalizacja jest doskonałą. Transfer na lotnisko możliwy do realizacji przez recepcję, ludzie bardzo pomocni, dobrze przygotowani do współpracy. Podróżując do Warszawy hotel Mercure jest moim pierwszym wyborem. Dobra jakość, pokoje czyste, wszystko czego można się spodziewać po dobrej klasy hotelu.
Bartosz
Przyjemnie było nocować i spędzić czas w warszawskim hotelu Mercure Airport. Mimo iż hotel usytuowany jest niedaleko lotniska, to w samym obiekcie bardzo cicho, wszystko wyciszone, więc nie dochodziły żadne miejskie hałasy. Ogólnie blisko centrum, łatwo wszędzie dojechać, dobre rozwiązania dla firm i małego biznesu. Dużo sal konferencyjnych do wyboru, więc raczej nie ma kłopotu z rezerwacją Sali w dogodnym terminie. Wszystko przygotowane do spotkań kongresowych czy szkoleń, więc w moim przypadku wszystko wypada bardzo pozytywnie. Elastyczna oferta, wszystkie ustalenia przeprowadzane w miłej atmosferze, menager bardzo wyrozumiały i otwarty na wszelkie propozycje. Sala przygotowana według naszych preferencji, pomoc techniczna, dobrej jakości sprzęt. Jednym słowem, bardzo profesjonalnie i zawodowo wszystko zorganizowane. Przy następnej okazji ponownie wybierzemy hotel na organizatora naszych spotkań firmowych, bo wszystko odbyło się bez żadnych niespodzianek i wszyscy uczestnicy byli raczej zadowoleni.
Judyta
Pozdrowienia i podziękowania dla recepcji hotelu. Mimo iż przybyliśmy na miejsce praktycznie w nocy, pracownicy mili i bardzo pomocni, nie było problemów z dostaniem się do pokoju, a już od rana czekała na nas przygotowana sala konferencyjna, na której odbywało się szkolenie. Sale profesjonalne, dobrze wyposażone, nowoczesny sprzęt. Cieszę się, że właśnie tutaj odbywało się szkolenie, fajnie położony hotel – wszędzie blisko, dobra komunikacja transportem miejskim. Bardzo przyjemne miejsce.
Łukasz
Kurs organizowany w tym hotelu, to doskonały pomysł i świetna oferta dla firm. Łatwo znaleźć miejsce, hotel posiada własny parking, więc można przyjechać własnym samochodem, a dla podróżujących z innych miast dobrze rozmieszczone przystanki. Sale profesjonalne, dobre wyposażenie konferencyjne i dostępny sprzęt biurowy, więc chyba wszyscy zadowoleni z organizacji. Bardzo mili pracownicy hotelowi, przygotowani na takie wydarzenia, widać, że zajmują się tym nie od dzisiaj. Miło, czysto, profesjonalnie, tak można określić całe spotkanie. Wydaje mi się, że to jedno z lepiej przygotowanych miejsc biznesowych, z dala od wszystkich „prawdziwych” obiektów konferencyjnych, a przygotowani praktycznie o niebo lepiej. Dobry wybór na wydarzenia firmowe i szkolenia.
ul. Opolska 14a, Kraków
ul. Opolska 14a, 31-323 Kraków
tel. 12 376 37 00
Hotel zapewnia:
BEST WESTERN PREMIER Krakow Hotel usytuowany jest w północnej części Krakowa, przy jednym z głównych szlaków komunikacyjnych w mieście, co gwarantuje dobre połączenie z wieloma ważnymi punktami Krakowa; w pobliżu głównych dróg dojazdowych do Warszawy (E77), Katowic i Wrocławia (autostrada A4) oraz Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków- Balice.
Odległość od centrum miasta: 4,5 km
Odległość od lotniska: 11 km
Do dyspozycji naszych gości oddajemy:
Wyposażenie POKOI obejmuje: zestaw do parzenia kawy/herbaty, komfortowe łóżka, darmowy dostęp do Internetu, telewizory LCD, szeroki wybór kanałów polsko oraz obcojęzycznych, sejf mieszczący standardowy laptop, suszarka, zestawy do prasowania dostępne na życzenie.
Hotel dysponuje 169 jednoosobowymi i dwuosobowymi, nowoczesnymi, klimatyzowanymi pokojami, w tym 4 Apartamentami, 2 pokojami dla osób niepełnosprawnych, jak również pokojami przeznaczonymi wyłącznie dla niepalących.
Wszelkich informacji udziela dział konferencji:
konferencje@bestwesternkrakow.pl
tel. 12 376 37 45
ZAPRASZAMY!
Droga do Białego 3, Zakopane
Droga do Białego 3, 34-500 Zakopane
tel. (18) 202-02-22
Zaplecze szkoleniowo – konferencyjne
Zakopiański hotel Belvedere dysponuje 14 w pełni wyposażonymi, funkcjonalnymi Salami konferencyjnymi. Oddajemy do Państwa dyspozycji między innymi Salę Paderewskiego, która jest największą z oferowanych sal i daje możliwość pomieszczenia nawet 500 osób. Sala Piłsudskiego, to sala przeznaczona 320 Gości, a parkiet na podłodze sprawia, że jest również idealną salą taneczną. W układzie teatralnym jest w stanie przyjąć 160osób. Duże okna dają dostęp światła słonecznego, ale jest możliwość zaciemnienia Sali w razie potrzeby. Sala Kwiatkowskiego umiejscowiona na parterze budynku, może pomieścić nawet 160 osób przy ustawieniu teatralnym. Sale Biblioteka oraz Retro Lounge, to klimatyczne sale z kominkiem, wygodnymi kanapami i eleganckimi meblami. Sale te sprzyjają bardziej kameralnym spotkaniom o wysokiej randze. Mogą Państwo skorzystać również z Sali Klubowej, Biblioteki, Studio oraz Sali Joker. Do Państwa dyspozycji oddajemy również 3 luksusowo urządzone Gabinety, których można pracować w komfortowych warunkach lub odbyć spotkanie od 12 do 15 osób. Wszystkie dostępne sale są klimatyzowane, posiadają wysokiej jakości sprzęt nagłaśniający, nowoczesny sprzęt i akcesoria konferencyjne takie jak wysokiej klasy projektory, rzutniki multimedialne, laserowe wskaźniki, duże ekrany, sterowanie pilotem większości urządzeń, głośniki i mikrofony bezprzewodowe. Do każdego wydarzenia proponujemy obsługę techniczną przez naszego wykwalifikowanego pracownika. Do obsługi konferencji proponujemy usługi cateringowe, nie tylko z poczęstunkiem czy lunche, ale możliwością zakupu wyrobów regionalnych w postaci miodów, wędlin, przetworów i wyrobów cukierniczych
Baza noclegowa
Hotel Belvedere Resort & Spa dysponuje 173 komfortowymi pokojami oraz Apartamentami. Dostępne są pokoje jedno i dwuosobowe w opcjach Standard, Standard+, Premium. Wszystkie pokoje wyposażono w łazienki z kabinami prysznicowymi, podgrzewacze ręczników, suszarki do włosów, telewizory z TV satelitarną, radio-budzik i niezbędne meble oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Dodatkowo posiadamy Pokoje Rodzinne oraz Apartamenty. Apartament to pokój przeznaczony dla dwóch osób, posiada oddzielną sypialnie i pokój dzienny, został wyposażony w duże łóżko małżeńskie, oprócz standardowych udogodnień hotelowych, posiada również mini bar, sejf elektroniczny oraz możliwość wyboru stylu Apartamentu od regionalnego, poprzez klasyczny i elegancki do motywów nawiązujących charakterem do hoteli z okresu międzywojennego. Hotel Belvedere przystosowany jest dla Gości niepełnosprawnych. Do dyspozycji Gości oddajemy podziemne garaże oraz parkingi hotelowe. Zwierzęta są mile widziane. Hotel Belvedere to idealne miejsce na rodzinny wypoczynek czy konferencję w górach.
Zaplecze gastronomiczne
Urozmaicona kuchnia naszego hotelu to możliwość wyboru jednej z 4 naszych restauracji oraz dwóch Drink barów. Restauracja Pod Aniołem to najwyżej ulokowane pomieszczenie, gdzie można spożyć posiłek i jednocześnie mieć zapewniony widok na Giewont. Restauracja serwuje potrawy kuchni polskiej z elementami europejskimi. W słoneczne dni zachęcamy do konsumpcji na tarasie restauracyjnym z pięknym widokiem na góry. Restauracja Ziemiańska nawiązuje swoim klimatem do lat 20-stych XX wieku i Młodej Polski. Elegancka sala z jasnymi barwami i klasycznym, stylowym wystrojem zaprasza na lunche i śniadania w swoje progi, czyli do Restauracji Wieniawa. Rozmowy biznesowe i nieformalne spotkania przy szklaneczce whisky, najczęściej odbywają się w luksusowym wnętrzu Lobby Baru, natomiast U-Boot, to bar bardziej nowoczesny, gdzie przy drinku i koktajlu można zagrać w kręgle, bilard czy piłkarzyki. Rozmaitości Belvedere to swoisty sklepik, gdzie można kupić wyroby naszych kulinarnych mistrzów.
Rekreacja
Bogata oferta naszego centrum Spa & Wellness powinna zachwycić każdego turystę, dorosłych, dzieci i gości biznesowych. Masaże, które oferujemy to między innymi Masaże Ayurvedyjskie, Masaże z ciepłymi kamieniami, Masaże Lomi Lomi Nui oraz Rytuał Czekoladowy, w którym szczególnie gustują Panie. Większość zabiegów SPA wykorzystuje lecznicze i kosmetyczne właściwości wody morskiej. Dzieci zapraszamy do brodzika ze zjeżdżalnią i naukę pływania pod okiem doświadczonych instruktorów, a dorosłych do większego basenu z hydromasażem. Basen wyglądem przypomina jezioro umieszczone wśród skalistych zboczy, a kolorowe ryby pływające w naściennych akwariach dodają niesamowitego klimatu. W Barze U-Boot można pograć w kręgle, bilard lub piłkarzyki. Na terenie obiektu jest również w pełni wyposażona siłownia z salą fitness oraz dwa korty do gry w Squasha, dla początkujących możliwa pomoc instruktorska.
Usługi dodatkowe
Dla gości biznesowych i konferencyjnych stworzyliśmy możliwość przyjazdu z dziećmi, dzięki czemu można połączyć wyjazd służbowy z podróżą rodzinną. W czasie zajęć służbowych dziećmi mogą zająć się doświadczeni organizatorzy, a specjalny program Trip Kids Zone, zapewni najmłodszym doskonałą rozrywkę. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszych pakietów specjalnych stworzonych dla nowożeńców, romantyczne pobyty dla dwojga, pakiety biznesowe czy wyjazdy tematyczne. Wszystkie pakiety zawierają atrakcyjne upusty i zniżki dla grup.
Lokalizacja
Luksusowy czterogwiazdkowy hotel Belvedere położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie Tatrzańskiego Parku Narodowego, przy jednej z najpiękniejszych dolin tatrzańskich – Dolinie Białego. Spacer do centrum Zakopanego zajmuje około 10 minut. Takie położenie hotelu gwarantuje relaks i wypoczynek. Wyciąg Narciarski Kasprowy Wierch i Gubałówka znajdują się w odległości mniejszej niż 3km.
ul.Kopernika 62 , Łódź
ul.Kopernika 62 , 90-533 Łódź
tel. 42 207 07 07
Hotel Tobaco*** powstał w dawnej fabryce wełny co nadaje mu nie powtarzalnego charakteru. Nowoczesne zaprojektowane industrialne wnętrza, kolorystycznie nawiązujące do lat pięćdziesiątych oraz lokalizacja w pobliżu dworców Łódź Kaliska sprawiają, że jest do idealne miejsce na organizację wydarzeń biznesowych.
Obiekt dysponuje 115 pokojami w standardach:
Wszystkie wyposażone są w tv LCD, telefon, dostęp do Internetu oraz pełny węzeł sanitarny.
Restauracja u Kretschmera jest miejsce gdzie goście mogą zasmakować w daniach kuchni polskiej, niemieckiej, rosyjskiej i żydowskiej. Nietuzinkowy wystrój, inspirowany czasami świetności łódzkich fabryk, sprawia, że restauracja będzie idealnym miejscem nie tylko na obiad firmowy, ale również na imprezy tematyczne, degustacje czy warsztaty kulinarne.
Centrum konferencyjne składa się z 8 nowoczesnych sal łączących postindustrialną architekturę z energetycznymi kolorami. Zróżnicowane pod względem wielkości sale (od 25m2 do 121m2posiadają klimatyzację, sprzęt audio – wizualny oraz dostęp do światła dziennego. Szczegółowa oferta konferencyjna dostępna: TUTAJ
ul. Jana Matejki 11, Łódź
ul. Jana Matejki 11, 90-237 Łódź
tel. 48 422 08 10 10
Arche Residence Łódź to nowoczesny apartamentowiec wyróżniający się niebanalnym designem oraz funkcjonalnością. Oferuje przestrzenie konferencyjne oraz wypoczynkowe dla wymagających gości biznesowych, a także oferuje noclegi dla osób prywatnych w komfortowych warunkach.
Komfortowe apartamenty Apart Residence pozwalają na wynajem krótkoterminowy, jak i długoterminowy (powyżej 6 miesięcy). Do dyspozycji gości oddano mieszkania 1-,2-, i 3- pokojowe, które pozwalają na łączenie funkcji hotelowych, jak i domowych. Wygodne i praktyczne meble pozwalają na komfortową pracę oraz odpoczynek. Łazienki z prysznicami oraz aneksy kuchenne zostały wyposażone w niezbędny sprzęt do codziennego życia jak: lodówkę, czajnik bezprzewodowy czy płytę indukcyjną. W zależności od wybranego apartamentu do dyspozycji gości oddano loggie lub balkon.
Restauracja ArcheVita serwuje śniadania, obiady, kolacje oraz dania à la carte, bazujące na kuchni polskiej oraz międzynarodowej. Przestrzeń restauracyjna może zostać zaaranżowana na potrzeby organizacji przyjęć okolicznościowych i firmowych do 100 osób.
Centrum konferencyjne Arche Residence Łódź składa się z 3 sal, które oferują możliwość łączenia, przez co powierzchnia konferencyjna to prawie 140 mkw. Dzięki temu 140 gości może uczestniczyć w spotkaniu w dogodnych warunkach. Do wyposażenia klimatyzowanych sal należy m.in. zestaw tv, nagłośnienie, ekran podwieszany, flipchart z kartkami oraz markerami, światło dzienne zapewniają okna z bezpośrednim wyjściem na ulicę Matejki. W zależności od potrzeb można skorzystać z zaciemnienia za pomocą rolet. Zaplecze gastronomiczne hotelowej restauracji zapewnia dostęp do szerokiej oferty przerw kawowych i lunchy, w atrakcyjnych cenach. Warto wspomnieć, że nazwy sal pochodzą od tytułów dzieł sławnego malarza Jana Matejki.
Hotel zapewnia wiele atrakcji dla grup zorganizowanych. Można wybierać wśród propozycji wieczorów tematycznych, gier zespołowych, warsztatów whisky czy z Masterchefem, a także degustacji serów, win i miodów pitnych. Do dyspozycji gości przygotowany podziemny parking, udogodnienia dla niepełnosprawnych oraz całodobowa recepcja. W pobliżu biurowca znajdują się sklepy, centrum medyczne, sauna, basen, centrum fitness oraz biurowiec Green Horizon czy kilka wydziałów UŁ.