ul. Chałubińskiego 40, 34-500 Zakopane(małopolskie)
tel.+48 18 20 26 500,
+48 609 733 834
Konferencja z widokiem na góry? Szkolenie firmowe połączone z wędrówkami malowniczymi szlakami? To możliwe, a wszystko to w pięknie położonym obiekcie, jakim jest hotel Crocus.
Część konferencyjna w tym obiekcie to trzy sale, które są nie tylko eleganckie, ale także posiadają doskonałe zaplecze techniczne - rzutniki, ekrany, flipcharty, nagłośnienie. Najmniejsza sala jest doskonałym miejscem na szkolenia grup do 30 osób.
Kolejne dwie sale pozwalają na bardziej liczne eventy jak konferencje, seminaria czy wykłady. Mieszczą kolejno do 70 i 90 osób. Mobilny system ścian pozwala na ich łączenie. Sala dla 160 osób to już przestrzeń dla naprawdę sporej ilości gości i pokaźnego wydarzenia. Wszystko co z górami na wyciągnięcie ręki.
Więcej informacji: Konferencje w hotelu Crocus.
W tym hotelu znajdują się pokoje 1 i 2 osobowe. Przestronne wnętrza i jasne barwy mebli i tkanin, tworzą razem miejsce zachęcające do wypoczynku. W każdym z pokoi jest także miejsce do pracy - wygodne biurko z fotelem, a także dostęp do internetu bezprzewodowego.
Dla najbardziej wymagających są to pokoje Lux, a także apartament prezydencki, który gwarantuje luksus na najwyższym poziomie. Do każdego z pokoi przylega łazienka, w której czekają miękkie ręczniki i kosmetyki. Można tu także skorzystać z opcji dodatkowych jak np. Usług pralni.
Zdjęcie | Typ pokoju | Ilość pokoi | |
---|---|---|---|
Twin | | | 43 | |
Apartament | | | 4 | |
Pokój jednoosobowy | | | 2 |
Kuchnia regionalna to coś, po co zawsze sięgać odwiedzając różne miejsca w Polsce czy na świecie. A kuchnia góralska to doskonała okazja nie tylko do porządnego najedzenia się, ale także to zachęta do biesiadowania. I taka właśnie biesiada to doskonały pomysł, zamiast klasycznej kolacji biznesowej.
W hotelowej restauracji serwowane są dania, które powstają z połączenia smaków regionalnych w nowoczesny wydaniu. Do dyspozycji gości jest także Lobby Bar, to miejsce gdzie w spokoju można wypić filiżankę aromantycznej kawy, a wieczorową porą sięgnąć po kartę starannie wyselekcjonowanych alkoholi.
Pobyt w górach, nawet jeśli w celach biznesowych, to świetna okazja do oderwania się od codziennego tempa dnia. Letnią porą koniecznie trzeba wybrać się na szlaki, a tutejsze doliny jak choćby Kościeliska, to miejsca, gdzie poradzą sobie nawet Ci, którzy na co dzień nie prowadzą bardzo aktywnego stylu życia.
Zimową porą stoki narciarskie to najlepszy wybór. Dodatkowymi atrakcjami mogę być też wspólny kulig czy ognisko. W samym hotelu tez jest ogrom atrakcji, dzięki którym można odpocząć. Stera basenowa oraz liczne masaże z jakich można tu skorzystać, to świetna opcja zarówno dla pań i panów.
Ten hotel znajduje się w pięknym otoczeniu gór. To miejsce, gdzie można oderwać się co codzienności. Dojazd z Krakowa zajmie to ok. 2,5 godzin, a z Katowic ok. 3 godzin.
Cała masa atrakcji w hotelu i pobliżu sprawia, że to doskonałe miejsce do pracy w wypoczynku.
Dobra lokalizacja niedaleko wyciągu na Kasprowy Wierch sprawia, że to spokojniejsza okolica Zakopanego. Można stąd ruszyć na szlak na Nosal, czy zimą wybrać jeden z wielu stoków narciarskich. Komfortowy i szybki dojazd z Krakowa (ok. 1,5 h) to spora zaleta.
COS OPO, położony w pięknej górskiej scenerii, to wymarzone miejsce do pracy i wypoczynku. Znajduje się on niedaleko Wielkiej Krokwi. Natomiast dojazd z Krakowa zajmie tu ok. 1,5 godziny. Obiekt oddalony jest o 2,2 km od dworca w Zakopanem.
Rezydencja Sienkiewiczówka to obiekt położony w samym sercu Zakopanego. Niecałe 3 km dzielą go od Krupówek oraz kolei na Kasprowy Wierch. Obiekt oddalony jest o 2 km od dworca w Zakopanem.
Hotel Boruta*** to obiekt zlokalizowany w samym centrum Zakopanego. Zaledwie 800 m od Aqua Parku. W pobliżu znajduje się słynna zakopiańska ulica, Krupówki (około 1,5 km). Obiekt ten znajduje się również 2 km od dworca PKS i PKP.