Pokaż więcej
Sale konferencyjne | Nazwa sali konferencyjnej | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stolow |
---|---|---|---|---|
![]() |
Sala Konferencyjna (Pokaż) |
![]() 50 ![]() 30 ![]() 30 ![]() 30 |
Sala konferencyjna w hotelu Best Western to idealne miejsce do organizacji nie dużych spotkań czy szkoleń w kameralnym gronie. W zależności od układu stołów może ona pomieścić od 30 do 50 osób.
Trzeba przyznać, że pracownicy tego hotelu posiadają dużą wiedzę w zakresie organizacji różnych eventów, pomagają oni już na etapie planowania i podczas konferencji zadbają o najmniejszy szczegół. Bardzo gustowne wnętrze doda szyku każdemu wydarzenie jakie się tu odbędzie.
Sala jest także wyposażona w nowoczesne sprzęty. Znajduje się tu projektor multimedialny, dobre nagłośnienie, a także flipcharty. Trzeba przyznać, że cały hotel to miejsce bardzo przyjazne dla biznesu. Strefa office, które jest do dyspozycji pozwala na komfortową pracę, a w hotelowym lobby można odbywać spotkania.
Więcej informacji: Konferencje w Best Western Hotelu Mariackim.
Hotelowe wnętrza są urządzone w bardzo klimatycznym stylu. Wygodne i nowoczesne a jednocześnie bardzo eleganckie i kameralne. Połączenie cegły z nowoczesnymi tapetami prezentuje się bardzo dobrze. W tych pokojach z pewnością każdy komfortowo wypocznie.
A po całodziennej konferencji dobrze zregenerować siły. Pokoje jedno- i dwuosobowe posiadają liczne udogodnienia, które sprawiają, że pobyt jest jeszcze bardziej przyjemny. Część z nich poza łóżkiem posiada także strefy do wypoczynku z osobną kanapą. Duże telewizory z dostępem do Internetu, ręcznie sterowana klimatyzacja i czekające na gości zestawy do parzenia kawy i herbaty to tylko niektóre z nich.
W łazienkach poza miękkimi ręcznikami czekają także zestawy aromatycznych kosmetyków i suszarki do włosów. Można także skorzystać z żelazka, co często przydaje się zwłaszcza gościom biznesowym. W pokojach znajdują się także sejfy.
Pracownicy tego hotelu bardzo profesjonalnie podchodzą do obsługi gości. Z pewnością chętnie pomogą nie tylko zaplanować konferencję, ale także będą czuwać nad jej sprawnym przebiegiem.
Warto zapewnić uczestnikom napoje i poczęstunek, najczęściej są w formie bufetu kawowego, który podczas całego wydarzenia jest dostępny dla gości. Poza tym menu cateringowe to wiele ciekawych dań, i z pewnością zadowolą one najbardziej wymagających.
Na miejscu znajduje się też hotelowa restauracja oraz browar Mariacki. Kosztując niesamowite dania szefa kuchni można poznać tajniki piwowarstwa.
Ulica Mariacka przy której zlokalizowany jest hotel jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Katowicach.
Będąc w Katowicach warto także zwiedzić miasto, a nie brakuje tu ciekawych miejsc. Wyprawa do kopalni Guido i zwiedzanie podzmienych tras turystycznych to warta rozważenia atrakcja.
Hotel znajduje się przy ulicy Mariackiej w samym sercu Katowic. Na miejscu do dyspozycji gości jest tylko pięć miejsc parkingowych, ale na stronie hotelu podane są pobliskie parkingi gdzie można zostawić auto.
Sama lokalizacja sprawia, że to doskonałe miejsce żeby poznać i zwiedzić centrum miasta. Sam dojazd do hotelu jest bardzo prosty - odległość od głównego dworca PKP to tylko 1 km, a do lotniska Katowice-Muchowiec około 3 km.