Queen Boutique Hotel****

ul. Dietla 60, 31-039 Kraków(małopolskie)

tel.12 433 33 03

g.styczen@queenhotel.pl

Miejsca noclegowe 67 miejsc noclegowych
architektura zabytkowaarchitektura zabytkowa
parking strzeżonyparking strzeżony
zaplecze gastronomicznezaplecze gastronomiczne
saunasauna
drink bardrink bar
udogodnienia dla niepełnosprawnychudogodnienia dla niepełnosprawnych
sejfsejf
program rozrywkowyprogram rozrywkowy
spaspa
projektorprojektor
ekranekran
flipchartflipchart
nagłośnienienagłośnienie
sprzęt wideokonferencyjnysprzęt wideokonferencyjny
komputerkomputer
faxfax
drukarkadrukarka
kseroksero
dostęp do internetudostęp do internetu

Pokaż więcej

Rezerwacja sali konferencyjnej:

email: g.styczen@queenhotel.pl Telefon: 12 433 33 03 ; Fax: 12 433 33 00
Nazwa sali Powierzchnia Wysokość Możliwość ustawienia stolow
SALA ELISABETH SALA ELISABETH (Pokaż) 110m2 3.5m
50
50
50
40
SALA VICTORIA SALA VICTORIA (Pokaż) 47m2 2.9m
20
20
18
14
SALA AMARYLIS SALA AMARYLIS (Pokaż) 25m2 3m
12
12
12
12

Sale szkoleniowe / zaplecze konferencyjne

Queen Boutique Hotel**** jest wyjątkowym miejscem, gdzie tradycja spotyka nowoczesność, a polska gościnność zostaje ujęta w światowe standardy obsługi klienta. To właśnie tutaj, w samym sercu Krakowa, przygotowaliśmy dla Naszych Gości stylowe, a zarazem niezwykle komfortowe wnętrza. Pracownicy Queen Boutique Hotel**** łączą profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta z dbałością o zapewnienie prywatności oraz kameralnej atmosfery. Wszystko to sprawia, że nawet najbardziej wymagający Goście odnajdą tutaj idealne warunki zarówno do wypoczynku, jak i owocnej pracy w ramach podróży biznesowych.

Queen Boutique Hotel**** to nowoczesne miejsce spotkań biznesowych. Kompleksowa oferta spełnia najwyższe standardy organizacji konferencji, szkoleń branżowych, prezentacji i imprez integracyjnych. Profesjonalna obsługa zapewnia sprawny przebieg spotkań, a stylowe wnętrza luksusowego hotelu dodają splendoru każdemu wydarzeniu. W zależności od przewidywanej liczby uczestników do Państwa dyspozycji oddajemy 3 bogato wyposażone sale konferencyjne:

SALA ELISABETH

Idealna na zorganizowanie większej konferencji lub imprezy integracyjnej. Mieści do 50 osób. Do dyspozycji organizatorów oddajemy wysokiej jakości sprzęt: rzutnik multimedialny, ekran, odtwarzacz DVD, flipcharty i mikrofony. Sala posiada profesjonalne nagłośnienie oraz dostęp do szybkiego przewodowego i bezprzewodowego Internetu. Jest klimatyzowana i wyposażona została w system sterowania oświetleniem. Dodatkowym atutem jest przeszklony sufit zapewniający dopływ światła dziennego, a w razie potrzeby skorzystać można z automatycznie zasuwanych rolet. Przy każdym biurku znajduje się kontakt elektryczny. Organizatorom zapewniamy dostęp do zaplecza konferencyjnego: faxu, skanera, drukarki, kserokopiarki. Przerwy kawowe aranżowane są w sali konferencyjnej lub w eleganckim foyer.

SALA VICTORIA

Mieści do 20 osób. Wyposażona została w wysokiej jakości sprzęt: ekran LCD z możliwością podłączenia komputera, mikrofon z profesjonalnym nagłośnieniem oraz flipcharty. Sala posiada dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu. Organizatorzy mają możliwość wypożyczenia laptopa, mogą również skorzystać z zaplecza konferencyjnego (skaner, kserokopiarka, drukarka, fax). Serwis kawowy przygotowywany jest w sali konferencyjnej.

SALA AMARYLIS

To elegancka, klimatyzowana sala na 12 osób, idealna na zorganizowanie kameralnego spotkania biznesowego lub małego szkolenia. Sala mieści się w stylowo odrestaurowanych piwnicach Queen Boutique Hotel. W skład wyposażenia  wchodzą: projektor multimedialny, ekran, odtwarzacz DVD i flipchart. Sala posiada dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu. Organizatorzy spotkania mają możliwość skorzystania z kserokopiarki i drukarki.

Więcej informacji o naszej ofercie konferencyjnej znajdziesz tutaj

Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne

Baza noclegowa / pokoje hotelowe

Queen Boutique Hotel**** oferuje bazę noclegową przeznaczoną dla maksymalnie 68 osób. Eleganckie i nowoczesne pokoje hotelowe, z indywidualnie sterowaną klimatyzacją i bezpłatnym dostępem do szybkiego, bezprzewodowego Internetu dostosowane są do potrzeb Gości biznesowych, gwarantując doskonałe warunki do pracy i wypoczynku. Część pokoi posiada balkony oraz widok na Wawel i ogrody. Goście biznesowi mają mogą korzystać z bezpłatnego Internetu Wi-Fi a także zaplecza biurowego: faxu, kserokopiarki i skanera. Oferta biznesowa przewiduje atrakcyjne ceny noclegów dla uczestników spotkań.

Pokoje hotelowe
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne

Konferencje i bankiety / restauracje hotelowe

W Restauracji Amarylis znajdują się trzy sale. Ich kameralna atmosfera oraz odpowiednio dobrana muzyka i oświetlenie sprawiają, iż jest to doskonałe miejsce na biznesowy lunch, popołudniową przekąskę oraz nastrojową kolację. W ramach obsługi spotkań biznesowych oferujemy organizację przerw kawowych, poczęstunków w formie bufetu, lekkich lunchy bądź oficjalnych bankietów, które stanowić będą doskonałe uzupełnienie i podsumowanie każdej konferencji. W menu Restauracji Amarylis odnajdą Państwo potrawy kuchni fusion – bazującej na najlepszych polskich tradycjach kulinarnych, lecz z powodzeniem korzystającej z dorobku kulinarnego innych krajów i kultur. Przykładamy ogromną wagę do tego, by serwowane Państwu dania przygotowane były z najwyższej jakości, zdrowych i świeżych składników. Zadbaliśmy także, by ich wykwintny smak dopełniony został przez wybór starannie wyselekcjonowanych win z całego świata. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym menu.

Restauracje hotelowe
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne

Rekreacja po konferencji / szkoleniu

QUEEN BEAUTY&SPA to ekskluzywne miejsce stworzone z myślą o najbardziej wymagających Gościach. Jest to miejsce, które oferuje relaks i przyjemność. W Queen Beauty&Spa czekają na Państwa wykwalifikowani terapeuci, przygotowani, aby zadbać o Państwa komfort i zapewnić najwyższy poziom usług. Wszystkie zabiegi wykonywane są przy użyciu najlepszych kosmetyków Aqua Senses. Queen Beauty&Spa oferuje szeroki wybór masaży oraz zabiegów na twarz i ciało.z Goście hotelu mogą również korzystać bezpłatnie z sauny. Serdecznie zapraszamy.

Rekreacja w hotelu
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne
Zaplecze konferencyjne

Filmy

Queen Boutique Hotel - Noclegi i Konferencje w Krakowie

Restauracja w Hotelu Queen Boutique

Opinie gości konferencyjnych

Sara D.
Queen Boutique Hotel w Krakowie był doskonałym miejscem na organizację naszej konferencji! Udało nam się uzyskać dużą i piękną salę o nazwie Elisabeth, która idealnie nadawała się na firmowy event, który odbył się prócz konferencji.

Zarówno personel, jak i jedzenie były doskonałe i otrzymaliśmy od naszych gości wiele komplementów na poziomie obsługi. Gorąco polecam ten hotel na każdą imprezę, czy to małą, czy dużą! Nie zawiedziecie się!

Adrian K.
Miałem spotkanie biznesowe w hotelu Queen Boutique w Krakowie i zarezerwowałem przy okazji tam pokój, żeby trochę pozwiedzać Kraków. Kiedy przyjechałem, poznałem obsługę i byli niesamowici. Personel był miły, profesjonalny i sprawił, że poczułem się jak w domu. Od dawna nie byłam w takim miejscu jak to. Zaoferowali świetne jedzenie, a sala w której odbyło się spotkanie była dobrze wyposażona i kameralna. Super!

Maryla
Polecam Queen Boutique Hotel. Bardzo ładne, niewielkie sale, małe, kameralne, jednak dobrze wyposażone w nowoczesny sprzęt, dostosowane do potrzeb nawet bardzo wymagających użytkowników. Dobre jedzenie, czystość i uśmiech na twarzy personelu. Polecam centrum Krakowa.

Marek
Queen Boutique Hotel to miejsce gdzie wrócę kolejny raz podczas pobytu w Krakowie. Szkolenie zostało zorganizowane przez centrum karier, podnoszenie kwalifikacji. Brzmi bardzo nudno, jednak hotel wprowadził uczestników w odmienny świat. Zabytkowy wystrój sprawił, że spotkanie przebiegało bardzo przyjemnie, w ciekawej atmosferze owianej niewiadomą, nutką przeszłości. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta z możliwością noclegu. Kameralne sale pozwalają na bezpośredni kontakt pomiędzy uczestnikami. Dobrej jakości wyposażenie, wygodne krzesła, czysto i klimatycznie. Po szkoleniu można było skorzystać z sauny lub po prostu odpocząć w swoim pokoju. Miła obsługa hotelowa. Bardzo udane 2 dni.

Dodaj opinię

Nasi partnerzy

PFR Logo