Zaplecze konferencyjne obiektu
W tym hotelu znajdują się dwie sale konferencyjne, każda przeznaczona dla 25 osób. Eleganckie wnętrza i bogate zaplecze techniczne sprawiają, że to świetne miejsce na szkolenia, warsztaty czy prezentacje biznesowe. W przypadku większej konferencji można skorzystać z sali restauracyjnej do 130 osób.
Lokalizacja
Ten Hotel położony w samym sercu Suwałk, to świetne miejsce do pracy i wypoczynku. Znajduje się tu wiele terenów zielonych, w pobliżu jest zalew, a w samym mieście jest pełno ścieżek rowerowych. Nawet z Warszawy można tu dojechać w nie całe cztery godziny, a zmiana otoczenia na pewno dobrze na wszystkich wpłynie.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Polonia Palace ma w swojej ofercie 10 sal konferencyjnych o wysokim standardzie, zapewniamy zorganizowanie na oczekiwanym poziomie spotkań biznesowych i wydarzeń prywatnych, sale są w pełni klimatyzowane z bezpłatnym Internetem WIFI, z dostępem do światła dziennego, z możliwością zaciemnienia, wyposażone są w najnowocześniejszy sprzęt audio-wizualny w tym ekran, rzutnik. Przygotujemy catering i przerwy kawowe. Nasi pracownicy to profesjonalny i doświadczony zespół który odpowie na każde pytanie i wyjaśni wszelkie wątpliwości.
Lokalizacja
Hotel Polonia Palace znajduje się w samym sercu miasta, w sąsiedztwie najważniejszych miejsc biznesowych i turystycznych Stolicy. Dobrze rozwinięta sieć komunikacyjna autobusy, metro, tramwaje pozwoli na szybkie dotarcie do miejsc takich jak Starówka ,Zamek Królewski, klimatycznych restauracji czy też kawiarni i centrów handlowych.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel MDM ma w swojej ofercie 3 sale konferencyjne zapewniające najwyższą jakość i komfort. Zorganizujemy wydarzenie o charakterze biznesowym i prywatnym, nasze salę są w pełni klimatyzowane, z bezpłatnym Internetem WIFI, z dostępem do światła dziennego, z możliwością zaciemnienia, wyposażone są w najlepszy sprzęt audio-wizualny, mają różną wielkość co umożliwi zorganizowanie większego spotkania czy też bardziej kameralnego. Przygotujemy catering i przerwy kawowe. Nasz zespół to profesjonaliści którzy zadbają o każdy szczegół od pierwszego do ostatniego etapu.
Lokalizacja
Hotel MDM położony jest w ścisłym centrum miasta przy jednym z głównych placów-Konstytucji. Idealna lokalizacja sprawia iż jesteśmy w pobliżu Politechniki Warszawskiej, ważnych miejsc biznesowych, kulturalnych, czy też wielu restauracji i kawiarni. Dworzec kolejowy jest zaledwie 1 km od nas a Lotnisko Chopina 7 km.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Bellotto oferuje swoim klientom reprezentacyjne sale które idealnie sprawdzą się jako miejsce konferencji, koncertu, szkolenia czy też innych uroczystości. Zapewniamy 7 sal w pełni klimatyzowanych, bezpłatny Internet WIFI, dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia, najlepszy sprzęt audio-wizualny. Realizując potrzeby naszych gości salę mogą być łączone a także indywidualnie aranżowane. Nasz profesjonalny zespół jest cały czas do dyspozycji, mamy catering, organizujemy przerwy kawowe.
Lokalizacja
Hotel Bellotto to luksusowe miejsce w centrum Warszawy. Niewątpliwym atutem jest okolica i bliskość urokliwej Starówki, Zamku Królewskiego, a także niedaleka odległość do centrum nocnego życia Stolicy ul Nowy Świat. Nasze położenie to możliwość poznania piękna miasta jego urokliwych uliczek a także szybkiego znalezienia się w nowoczesnej biznesowej części miasta.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Gromada Centrum zapewnia 5 wysokiej jakości sal konferencyjnych, znajdują się one na parterze i antresoli, są klimatyzowane, z bezpłatnym Internetem WIFI, z dostępem do światła dziennego, z możliwością zaciemnienia, wyposażone są w najnowocześniejszy sprzęt audio-wizualny, pozwala to na zorganizowanie konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych. Zapewniamy catering, przygotujemy przerwy kawowe. Zespół nasz służy swoim doświadczeniem i wsparciem na każdym etapie przygotowań.
Lokalizacja
Hotel Gromada Centrum położony jest w centrum Warszawy przy placu Powstańców 2, niedaleko Dworca Centralnego. Jesteśmy blisko wielu atrakcji turystycznych, trakt Królewski, Starówka i ważnych miejsc biznesowych, łatwość dotarcia do wielu punktów miasta zapewnia dobrze rozwinięta komunikacja miejska autobusy, tramwaje, metro, 400 metrów dzieli nas od klimatycznej ulicy Nowy Świat pełnej kawiarni i restauracji.
Zaplecze konferencyjne
Trzy nowoczesne sale zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić uczestnikom maksymalną wygodę. Nadają się nie tylko na spotkania w mniejszym gronie, ale także na większe konferencje czy prelekcje. Sale są przeznaczona dla 20-100 osób i na uwagę zasługuję nowoczesne zaplecze techniczne.
Lokalizacja
Duszniki Zdrój to niezwykle klimatyczne miasto. Dojazd z Wrocławia zajmuje ok. 1,5 godziny, a położenie hotelu niedaleko głównych dróg zapewnia komfortowy dojazd. To także świetny punkt wypadowy do poznawania uroków tego regionu. A jest tu co zobaczyć.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Aurora Family to miejsce z długoletnim doświadczeniem organizowania konferencji, szkoleń sympozjów czy eventów, zapraszamy do naszych 6 sal konferencyjnych komfortowych i wielofunkcyjnych, są one klimatyzowane, z bezpłatnym Internetem WIFI, mają dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia, wyposażone są w najnowszy sprzęt audio-wizualny w tym projektor, ekran, flipchart. Możliwość dowolnego ustawienia pozwala na pomieszczenie nawet 300 osób. Każde wydarzenie wspierane jest wiedzą i doświadczeniem naszych pracowników. Zapewniamy catering, przygotujemy przerwy kawowe z przekąskami.
Lokalizacja
Hotel Aurora Family położony jest w Międzyzdrojach przy ul. Bohaterów Warszawy 17, zaledwie 100 metrów od brzegu Bałtyku.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel SPA Faltom**** to prestiżowy obiekt, który dysponuje bardzo rozbudowanym zapleczem konferencyjnym. Hotel daje dostęp do 12 sal konferencyjnych, z których każda jest klimatyzowana i posiada niezbędne wyposażenie audiowizualne. Tym samym możliwe jest bardzo wygodne przeprowadzenie konferencji w obiekcie i skorzystanie z wszystkich funkcjonalności hotelu. Największa sala dostępna w hotelu daje możliwość przygotowania wydarzenia nawet dla 800 osób. Sprawia to, że hotel jest jednym z najciekawszych obiektów w Gdyni w przypadku chęci zorganizowania konferencji. Poza bardzo dużymi przestrzeniami konferencyjnymi w hotelu dostępne są także kameralne przestrzenie dla kilkudziesięciu osób. Organizując wydarzenie można także liczyć na łatwy dostęp do całego zaplecza kulinarnego i zagwarantować dla wszystkich gości poczęstunek.
Lokalizacja
Hotel Faltom mieści się w Gdyni w odległości 8 km od centrum. Zaledwie 25 km dzieli hotel od lotnika w Gdańsku. Dobre położenie sprawia, że z hotelu można z łatwością przedostać się do każdego miejsca w Gdyni i w pełni skorzystać z wszystkich atrakcji proponowanych przez obiekt.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Sękowski zapewnia także idealne miejsce na zorganizowanie konferencji, szkoleń, sympozjów z dbałością o najwyższy poziom każdego wydarzenia. Mamy 7 sal konferencyjnych, wielofunkcyjnych i komfortowych, są one klimatyzowane, maja dostęp do bezpłatnego Internetu WIFI, wyposażone są w najnowszy sprzęt audio-wizualny. Sale nasze dzięki możliwości różnorodnego ustawienia stołów i krzeseł pomieścić mogą od 90 do 20 osób, a po połączeniu dwóch sal nawet 230 osób. Nasi pracownicy udzielą wsparcia, zadbają o każdy szczegół spotkania. Zapewniamy catering, przygotujemy przerwy kawowe, gdzie rozkoszować się można pyszną kawą i przekąskami.
Lokalizacja
Hotel Sękowski zlokalizowany jest w północnej części Legnicy przy ul. Gliwickiej 15, w cichym miejscu niedaleko centrum miasta.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Dwa Potoki zaprasza również swoich gości do przygotowania różnorodnych wydarzeń biznesowych, gwarantujemy najwyższą jakość i pełen profesjonalizm. Oferujemy 2 sale konferencyjne wielofunkcyjne i komfortowe, są one klimatyzowane, mają bezpłatny dostęp do Internetu WIFI, możliwość zaciemnienia okien, wyposażone są w najnowszy sprzęt audio-wizualny. Pomieścić one mogą do 130 osób, nasi pracownicy zadbają o bezproblemowy przebieg każdego wydarzenia. Dużym atutem naszych sal jest ich dowolna aranżacja wedle potrzeb naszych klientów. Zapewniamy catering, przygotujemy przerwy kawowe.
Lokalizacja
Hotel Dwa Potoki znajduje się zaledwie 10 minut spacerem od ścisłego centrum Karpacza, w otulinie świerkowego lasu na terenie Polskich Karkonoszy.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Dziki Potok przygotował również ofertę dla organizatorów konferencji, szkoleń, warsztatów. Mamy 4 nowoczesne, komfortowe sale konferencyjne, są one klimatyzowane, mają bezpłatny dostęp do Internetu WIFI, wyposażone są w najnowszy sprzęt audio-wizualny w tym projektor, ekran, flipchart, sterowane oświetlenie, mają one także możliwość zaciemnienia okien. Dowolność ustawienia stołów i krzeseł pozwala na pomieszczenie nawet 200 osób. Nasz zespół zadba o profesjonalny przebieg każdego wydarzenia. Zapewniamy catering, przygotujemy przerwy kawowe,
Lokalizacja
Hotel Dziki Potok znajduje się w malowniczej części Karpacza w otoczeniu lasów i gór. Zapewnia wyciszenie i relaks gościom biznesowym i turystycznym.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Pensjonat Orla Skała jest również idealnym miejscem do przygotowania konferencji, sympozjów, warsztatów, szkoleń. Nasza sala konferencyjna. Jest klimatyzowana, ma dostęp do bezpłatnego Internetu WIFI, wyposażona w najnowszy sprzęt audio-wizualny w tym ekran, projektor, flipchart. Dbamy o każdy szczegół wydarzenia, zwracając uwagę na najwyższą jakość i profesjonalizm. Możliwość dowolnego ustawienia pozwala na pomieszczenie do 200 osób. Zapewniamy przerwy kawowe, oferując gorące i zimne napoje, drobne przekąski, ciasta i owoce.
Lokalizacja
Pensjonat Orla Skała znajduje się w górskim kurorcie Szklarska Poręba, od stacji kolejowej dzieli nas zaledwie 1,5 km, to cicha okolica w otoczona pięknej przyrody.
Zaplecze Konferencyjne obiektu
Hotel Europa jest idealnym miejscem do zorganizowania konferencji, sympozjum, warsztatów czy szkoleń, w naszej ofercie mamy 3 różnej wielkości komfortowe sale konferencyjne. Zapewniamy najwyższą jakość i pełen profesjonalizm, są one klimatyzowane, mają dostęp do bezpłatnego Internetu WIFI, wyposażone są w najnowszy sprzęt audio-wizualny w tym rzutnik, ekran, flipchart. Dowolność ustawienia pozwala na pomieszczenie od 15 do 150 osób. Nasz profesjonalny zespół udzieli wsparcia i pomocy na każdym etapie wydarzenia. Oferujemy catering z bogatą kartą menu, zapewniamy przerwy kawowe.
Lokalizacja
Hotel Europa położony jest w sercu Mazur w Giżycku nad zatoką jeziora Kisajno, to malownicze miejsce sprzyja wypadom turystycznym i spotkaniom biznesowym.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Masovia to także właściwe miejsce do zorganizowania profesjonalnych konferencji, sympozjów, szkoleń i warsztatów. Zapraszamy do naszych 4 sal
konferencyjnych, nowoczesnych i komfortowych są one klimatyzowane, mają dostęp do bezpłatnego Internetu WIFI, wyposażone w najnowszy sprzęt audio-wizualny w tym rzutnik, ekran, flipchart. Zróżnicowane powierzchniowo pozwalają na pomieszczenie od 100 do 18 osób, zorganizujemy duże spotkanie jak i bardziej kameralne. Nasz zespół zadba o każdy szczegół, pomoże na każdym etapie przygotowań. Zapewniamy catering, przygotujemy smaczną przerwę kawową.
Lokalizacja
Hotel Masovia znajduje się na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich w centrum Giżycka, w odrestaurowanej, pięknej secesyjnej kamienicy z XIX wieku niedaleko nabrzeża.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Best Western Hotel wyróżnia się także jako miejsce gdzie zorganizujesz konferencję, sympozjum czy szkolenie na najwyższym poziomie. Oferujemy 4 sale konferencyjne, komfortowe, wielofunkcyjne, są one klimatyzowane, z dostępem do bezpłatnego Internetu WIFI, mają możliwość zaciemnienia, wyposażone są w najnowszy sprzęt audio-wizualny w tym projektor, ekran, flipchart. Zróżnicowana powierzchnia naszych sal pozwala na pomieszczenie od 10 do 150 osób. Do sal przylega eleganckie i wygodne foyer, zapewniamy lunche i przerwy kawowe.
Lokalizacja
Hotel Best Western znajduje się w samym centrum Olsztyna niedaleko Starego Miasta co sprawia iż jest miejscem idealnym dla spotkań biznesowych i wypadów turystycznych.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Różany Gaj posiada dwie sale konferencyjne na 40 i 80 osób. Układ stołów i krzeseł można dopasować w zależności od potrzeb. Dodatkowym atutem jest dobre wyposażenie, znajdują się w nich ekrany, rzutniki, nagłośnienie, flipcharty. Warto też skorzystać z bufetu kawowego i cateringu.
Lokalizacja
Ten hotel jest położony w prestiżowej dzielnicy miasta, kamiennej Górze. Stąd to plaży dzieli odległość zaledwie 100 metrów. To idealne miejsce na połączenie biznesu i wypoczynku. Dojazd z dworca nie zajmie wiele czasu, a z lotniska w Gdańsku można dojechać szybą koleją.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Nowocześnie wyposażona sala konferencyjna, jaka znajduje się w tym obiekcie, pozwala na zorganizowanie konferencji czy szkolenie do 60 osób. Nowoczesne wnętrza zapewniają komfort, a sala jest klimatyzowana. W czasie przerw serwowane są ciepłe napoje i słodkie przekąski.
Lokalizacja
To doskonałe miejsce na połączenie biznesu z wypoczynkiem. Villa znajduje się koło Paru Krajobrazowego. To świetne miejsce do spacerowania czy uprawiania innych sportów. Jednocześnie dojazd z dworca nie zajmie wiele czasu. Na miejscu do dyspozycji gości jest także parking.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Bardzo profesjonalne podejście oraz pomoc w planowaniu konferencji sprawiają, że warto ją zorganizować w tym miejscu. Znajdują się tu trzy sale konferencyjne, przeznaczona dla od 30 do 150 osób. Dzięki temu w komfortowych warunkach i z nowoczesnym zapleczem technicznym można zorganizować wiele świetnych wydarzeń.
Lokalizacja
Hotel jest zlokalizowany w centrum miasta, dzięki czemu w wolnej chwili warto wybrać się na zwiedzanie. Mimo bliskości centrum, można tu prawdziwie wypocząć, w pobliżu znajduje się park. Dojazd z dworca nie zajmie wiele czasu, można tu dojechać komunikacją.
Zaplecze konferencyjne obiektu
To doskonałe miejsce do organizacji zarówno szkoleń czy konferencji w mniejszym gronie, jak i wydarzeń dla dużej ilości uczestników. Największa sala w układzie teatralnym jest przeznaczona dla 200 osób. W tym hotelu jest także business room, gdzie w kameralnym gronie można prowadzić spotkania i negocjacje biznesowe.
Lokalizacja
Ten Hotel znajduje się w malowniczej części Gdyni. Dla podróżujących samochodem sporym ułatwieniem jest niedaleko odległość obwodnicy. Z najbliższego lotniska do hotelu jest 25 km, można dojechać zarówno komunikacją jak i taksówką. Samo centrum Gdyni oddalone jest o 5 km, warto w wolnej chwili wybrać się na poznanie okolicy tego urokliwego miasta.
Zaplecze konferencyjne obiektu
Hotel Victoria to doskonałe miejsce na zorganizowanie sporego wydarzenia takiego jak warsztaty, prelekcje czy sympozjum. Największa sala jest przygotowana dla maksymalnie 300 osób. Zarówno w niej, jak i w mniejszych na bardziej kameralne spotkania czy szkolenia znajduje się nowoczesny sprzęt audiowizualny.
Lokalizacja
To idealne miejsce do pracy w wypoczynku. Hotel jest położony w pobliżu trasy Gdańsk-Szczecin, a dojazd z Gdyni nie zajmie wiele czasu. Na miejscu do dyspozycji gości jest spory parking. Watro będąc w tym miejscu nacieszyć się wypoczynkiem od zgiełku miasta.