Sale konferencyjne | Nazwa sali konferencyjnej | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stołów |
---|---|---|---|---|
Sala A+B+C+D+E+F (Pokaż) | 450m2 | 2.9m |
500 320 320 56 |
|
Sala Gemini (Pokaż) | 350m2 | 3m |
500 200 180 58 |
|
Sala Gemini I (Pokaż) | 215m2 | 3m |
280 120 90 32 |
|
Sala A+B+C (Pokaż) | 215m2 | 2.9m |
220 120 100 100 |
|
Sala D+E+F (Pokaż) | 155m2 | 2.9m |
200 120 100 100 |
|
Sala A+B (Pokaż) | 165m2 | 2.9m |
160 90 80 70 |
|
Sala Restauracja (Pokaż) | 430m2 | 2.9m |
150 |
|
Sala E+F (Pokaż) | 115m2 | 2.9m |
140 90 78 62 |
|
Sala Gemini II (Pokaż) | 135m2 | 3m |
130 100 70 24 |
|
Sala B+C (Pokaż) | 110m2 | 2.9m |
100 60 60 44 |
|
Nowocześnie wyposażone centrum konferencyjne jest w stanie pomieścić aż 1000 osób. Dzięki przesuwnym ścianom, sale dostosujemy do Twoich wymagań i zapewnimy całe zaplecze sprzętowe. Chwile relaksu zapewni centrum rekreacyjne SPA&Wellness z basenem, saunami, gabinetami masażu oraz fitness roomem. Centrum konferencyjne w Hotelu Galaxy to łączna powierzchnia 1200 m2, na które składają się:
Sala konferencyjna GALAXY 450m2 dla 500 osób w układzie teatralnym
6 niezależnych sal konferencyjnych A-MERKURY, B-MARS, C-JOWISZ, D-SATURN, E-URAN, F-NEPTUN łączących się w kilkanaście kombinacji o powierzchni od 42 do 215m2, mieszczących od 45 do 220 osób w układzie teatralnym
Taras PLANETARIUM 300m2 – powierzchnia wystawiennicza do 20 stoisk lub bankietowa z parkietem i barem dla 160 osób
FOYER 150m2 – rejestracja uczestników
Restauracja ANDROMEDA 216 m2 dla 240 osób
Sala konferencyjna GEMINI 350m2 dla 500 osób w układzie teatralnym
Business Room 67m2 dla spotkań do 20 osób przy wspólnym stole
Szatnia
Dzięki powyższym rozwiązaniom centrum konferencyjne w Hotelu Galaxy sprawdzi się jako:
2 sale plenarne na konferencje po 500 osób każda
10 niezależnych sal warsztatowych
powierzchnia wystawiennicza z zabudowaniami dla 100 stoisk
powierzchnia bankietowa z miejscem do tańca dla 600 osób
Więcej informacji o naszej ofercie konferencyjnej znajdziesz tutaj
Baza noclegowa naszego hotelu oddaje do dyspozycji Gości 205 wysokiej klasy pokoi, które dla Państwa wygody zostały podzielone na kategorie:
Standard – wygodne pokoje o powierzchni 16-23m2, wyposażone w duże łóżko Queen Size, lub w dwa pojedyncze. W pokoju znajdą Państwo również sejf, telefon, lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, biurko, telewizor LCD 32” oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. W nowoczesnych łazienkach z prysznicem bądź wanną do państwa dyspozycji jest suszarka do włosów, a także zestaw markowych kosmetyków. Istnieje możliwość połączenia pokoju z drugim pokojem Standard lub Business Class
Business Class – pokoje o większej powierzchni z częścią wypoczynkową i miejscem do pracy. Oprócz standardowego wyposażenia mogą Państwo skorzystać z mini barku. Indywidualnie sterowana klimatyzacja i ogrzewanie, w łazience dodatkowo szlafrok i kapcie. Do pokoju dostarczana jest prasa, można też skorzystać z usług prania i prasowania.
Suite – największe powierzchniowo pokoje, składają się z części sypialnej i pokoju dziennego z rozkładaną sofą. W łazience prysznic z hydromasażem.
Do każdego pokoju można dostawić dodatkowo rozkładaną sofę.
Zdjęcie | Typ pokoju | Ilość pokoi | |
---|---|---|---|
Twin | | | 119 | |
Double | | | 80 | |
Apartament | | | 5 | |
Pokój jednoosobowy | | | 1 |
Restauracja Andromeda Alfa zaprasza Gości na niesamowite doznania smakowe. Restauracja, jest znanym miejscem w świecie gastronomii, o czym świadczy umieszczenie jej w prestiżowym przewodniku Gault&Millau.
W naszej karcie znajda Państwa dania często nagradzane podczas konkursów i wydarzeń kulinarnych. Karta obfituje w dania kuchni europejskiej, takie jak włoskie makarony, owoce morza i ryby. Proponujemy szeroki wybór mięs, drobiu, zup i sałat. Szczególnie zachwycają domowe lody i sorbety. W trosce o dzieci Szef Kuchni skomponował menu dedykowane najmłodszym Gościom.
Restauracja ma na wyposażeniu również wszystkie niezbędne akcesoria do karmienia niemowląt takie jak krzesełka, podgrzewacze do butelek i słoiczków, jednorazowe śliniaczki i atestowane naczynia i sztućce jednorazowe.
Sale bankietowe | Nazwa sali bankietowej | Powierzchnia | Wysokość | Możliwość ustawienia stolow |
---|---|---|---|---|
Sala Restauracja Andromeda Alfa (Pokaż) |
600 |
Hotel zapewnia wiele atrakcji dla młodszych i starszych Gości. Można popływać w basenie z przeciwprądem i mnóstwem atrakcji wodnych, ścianka wspinaczkowa, w naszej strefie SPA&Wellness można się zrelaksować podczas masażu z eterycznymi olejkami, kontemplować w jacuzzi z wodą morską, a może krótka nauka składania ręczników lub wizyta w Salonie Piękności Małych Dam? Możemy Państwu również zorganizować wycieczkę turystyczna po Krakowie i jego okolicach.
Zachęcamy Gości do odwiedzenia naszego rozbudowanego ośrodka SPA. Proponujemy wybór jednego z kilkunastu proponowanych masaży takich jak relaksacyjny, tajski, z gorącymi kamieniami, sportowy, masaż stóp z elementami refleksoterapii czy specjalny dla kobiet w ciąży.
Mogą też Państwu przypaść do gustu zabiegi Ajurvedyjskie, rytuał turecki z użyciem mydła afrykańskiego Beldi, bądź zabieg Kati Vasti wspomagający leczenie chronicznego bólu pleców. Panie szczególnie zainteresowane są naszymi zabiegami kosmetologicznymi takimi jak peelingi twarzy i całego ciała, manicure, zabiegi ujędrniające, wypełnianie zmarszczek, zabiegi na twarz MicroZone, konsultacje dermatologiczne i spersonalizowane kuracje.
Basen z atrakcjami wodnymi, sauna sucha i parowa oraz jacuzzi z morską wodą – dostępne są dla Gości hotelowych w cenie biletu.
Doskonała lokalizacja jest sporym atutem Hotelu Galaxy.
Zamek Królewski, Sukiennice i Rynek Główny znajdują się niecałe 2km od naszego hotelu. Dwudziestominutowy spacer zaprowadzi Państwa na Rynek Główny Krakowa. Pół kilometra od naszego budynku znajduje się Cracovia Business Center, a Galerię Kazimierz znajdą Państwo w odległości 200 metrów.
Konferencje z noclegiem - Hotel Galaxy w Krakowie
Strefa Wellness dla uczestników konferencji
Hotel Galaxy**** w pełni spełnił moje oczekiwania zarówno jako miejsce zakwaterowania, jak i centrum konferencyjne. Liczne sale konferencyjne są świetnie wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny i oferują różne układy pomieszczeń dostosowane do różnorodnych potrzeb. Dodatkowym atutem jest profesjonalna obsługa, która pomaga w organizacji wydarzeń. Poza tym, pokoje są przestronne i komfortowe, a restauracja serwuje wyśmienite jedzenie. Zdecydowanie polecam ten obiekt na wszelkiego rodzaju spotkania biznesowe.
Mój pobyt w Hotelu Galaxy**** był fantastyczny. Uczestniczyłem tam w konferencji i byłem pod wrażeniem wysokiej jakości zaplecza konferencyjnego, które hotel oferuje. Nowoczesne sale konferencyjne, szybki internet i wszelkie niezbędne udogodnienia sprawiają, że organizacja spotkań i szkoleń jest niezwykle wygodna. Pokoje hotelowe są czyste i eleganckie, a personel bardzo pomocny. Po busy dniach konferencyjnych mogłem też relaksować się w strefie spa. Gorąco polecam!
Polecam Hotel Galaxy – ich sale konferencyjne to naprawdę wysoka jakość i doskonałą organizacja. W największej Sali mogą się nawet odbywać wystawy i potężne eventy. My korzystaliśmy z mniejszej, bardziej kameralnej Sali, przeznaczonej na mniej formalne spotkania. Sala bardzo wygodna, dobrze wyposażona, dostępny sprzęt konferencyjny i osoba do obsługi urządzeń – to duże udogodnienie. Skorzystaliśmy z ofert cateringowej, również bogata oferta i bardzo miłą obsługa. Hotel jest doskonałym miejscem do spotkań biznesowych i integracyjnych. Basen, jacuzzi i sauny, to doskonała rozrywka po całym dniu. Dostępna też jest sala fitness i całkiem dobrze wyposażona siłownia. Bardzo dobra kuchnia i dobrze zaopatrzony Bar – to też plusy całego kompleksu. Jasne rozliczenie usługi, bardzo elastyczna oferta i pomoc pracowników hotelu podczas każdego z etapów spotkania. Doświadczony i kompetentny personel. Jedno z najlepszych miejsc tego typu w Krakowie.
Bardzo dobra lokalizacja Hotelu Galaxy – w okolicach Sukiennic i Rynku Głównego – sprzyja organizacji różnych wydarzeń biznesowych i szkoleniowych. Kilkanaście sal o różnej powierzchni i mogących przyjąć od kilkunastu do kilkuset osób. Można tam przeprowadzić każdego rodzaju imprezę. Baza szkoleniowo – konferencyjna bardzo dobrze zorganizowana i zaopatrzona. Nagłośnienie, mikrofony, tablice, ekrany, rzutniki – wszystko jest na wyposażeniu sal, dlatego można mieć pewność, że cały niezbędny sprzęt jest na miejscu. Wszystko doskonale zorganizowane.
Nowoczesne sale wykładowe z pełną infrastrukturą i zapleczem konferencyjnym. Zaawansowany sprzęt audiowizualny i cyfrowy – możliwość natychmiastowej digitalizacji odręcznych notatek to doskonałe rozwiązanie, nie trzeba biegać z kserówkami – wystarczy pobrać wszystkie materiały w formie cyfrowej. Sala obszerna powierzchniowo, klimatyzowana, więc jest możliwość całorocznego przeprowadzania spotkań w naprawdę komfortowych warunkach. Dostępne tablice z markerami i sztalugi do papierowych wykresów, duży ekran multimedialny – całe zaplecze przygotowane i zorganizowane wzorowo. Podczas przerw – kawa i herbata, słodycze, sygnał dźwiękowy oznajmujący koniec przerwy – wszystko na bardzo wysokim poziomie. W przerwie również lunch i na zakończenie spotkania wyśmienita obiadokolacja, zaproponowano nam nawet wystrój Sali z kwiatami i oprawę muzyczną. Myślę, że ekipa hotelowa jest gotowa do organizacji każdego rodzaju imprezy szkoleniowo – integracyjnej. Wielkie brawa i podziękowania dla całej obsługi za pomoc i profesjonalizm.
Bardzo wygodnie urządzone i wyposażone sale szkoleniowe. Duża ilość osób mogła jednocześnie odbyć szkolenie. Siedząc nawet w sporej odległości od ekranu, co kilka metrów telewizory z ekranami pomocniczymi, to naprawdę duże ułatwienie, szczególnie dla osób gorzej widzących. Bardzo dobre nagłośnienie, można było robić nagrania wykładu w bardzo dobrej jakości. Możliwość dostępu do światła słonecznego, lub zaciemnienia Sali podczas projekcji to też ciekawe rozwiązanie. Bardzo wygodne siedziska, nawet podczas dłuższych wykładów.